Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sulawesi: Dec/Jan a.s > wie heeft er ervaring en evt. GPX - Forum Wereldfietser

Sulawesi: Dec/Jan a.s > wie heeft er ervaring en evt. GPX

Goedemorgen,

Ik heb een maand vrij eind december en zin om in Azië te fietsen.
Dacht aan Zuid-India of Laos.
Zo lees ik iets over Sulawesi en denk: ja, daar ben ik nog niet geweest met de fiets: Indonesië.

Wie is er wel recent geweest (alle berichten die ik hier vind zijn 10 jaar of ouder) en wil zijn ervaringen delen.
En wie weet wie weet; ook zijn GPX.

Groeten Astrid
Zoek je specifiek info over Sulawesi of ook andere delen? Denk dat je nog wel nodige kan terugvinden met de zoekopdracht.
Bali en Lombok prima te doen en en genoeg buiten de toeristengebieden mogelijkheden om te overnachten.
Benieuwd naar Sulawesi ook!
December is in het grootste deel van Indonesie regenseizoen, behalve op de Molukken.
In Dec/Jan 1996/97 heb ik 2 maanden met mn mountainbike rondgetoerd op de Molukken. Islandhoppen/fietsen van Ambon naar Morotai. Over het algemeen goed weer gehad en geweldige mensen onderweg.
2 jaar later heb ik op Sulawesi gefietst. Om precies te zijn Het Noordelijke deel (Minahasa) en de Satal (Sangihe-Talaud) eilanden.
Dat was in Augustus en September 1999 en ik had toen over het algemeen ook goed weer.
December kan het echter flink nat zijn.