Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1759 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35175 berichten
Fryslân is goed, maar was een andere fietstocht, van huis naar Leeuwarden. De Focus wijst dan ook naa links. Tijdens de door jou bedoelde fietstocht vanuit Harlingen kwam ik daar ook langs, maar aan de overkant van de drukke weg..
Beeld 'De Kelk' van Ruud van de Wint in Overtuin Beeldenpark in Oranjewoud.
Klopt, in Rijperkerk, aan de overkant staat een Fries landhuis (state) en erachter als het vriest, een natuurijsbaan. Bekend van de beelden met de eerste schaatsers met de kleine poldermolen op de achtergrond.
De volgende is voor jou.
Het was lastig zoeken omdat je niet weet hoe je zoiets moet omschrijven. Er staan ook wel erg veel sculpturen van cortenstaal. De Tovenaar was waarschijnlijk afwezig vandaag.

Volgende plaatje wordt, vermoed ik, sneller gevonden.
P1000424.JPG
Makkelijk gevonden met "Churches UK near the coast" (want ik zie rechts de zee) op Google afbeeldingen: https://www.google.nl/search?q=Churches ... oast&udm=2 en dan op de negende rij de linker foto: St Aidan's Church in Bamburgh
Streetview: https://www.google.nl/maps/@55.6075041, ... FQAw%3D%3D
Ik dacht het al. Volgende weer voor jou.
Als je dat stukje zee aan de rechterkant had weggelaten of afgesneden, was het veel moeilijker om een van de vele Engelse kerken met van die stompe torens te vinden....
Hier is de volgende, ook in beautiful England!
Afbeelding 133-bl.jpg
Colchester?
It's not Colchester, but less than 40 miles away....
Het is een historisch stadje met fotogenieke, pittoreske straten.
Dat is Londen ook (40 miles away as the crow flies)
Londen? Mijn foto is niet bepaald stads....
Je moet vanaf Colchester wat noordwestelijker zoeken.
Ik denk Saffron Walden.
Helemaal goed, Renel. Saffron Walden, indeed. Een plaats met veel fotogenieke typical English places.
Afbeelding 140.jpg
Hier kun je een waterpas of winkelhaak wel weggooien!

De volgende is voor jou.
The next one:
dsc2040.jpg
Ik heb dit gevonden maar sla een beurt over.