Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Veel onderdelen te koop: Tubus, Surly, Ortlieb, Rohloff etc. - Forum Wereldfietser

Veel onderdelen te koop: Tubus, Surly, Ortlieb, Rohloff etc.

Na een lange reis en vanwege overstap naar een bikepacking setup en ruimtegebrek, verkoop ik een aantal fietsspullen. Heb je vragen, opmerkingen of vind je een prijs absoluut niet passend, stuur dan gerust een berichtje.

Surly Corner Bar 54cm €75: Heerlijk stuur voor als je een dropbar wil, maar wel met flatbar remgrepen en schakelmechanisme. Ik had zelf een Rohloff shifter erop en dat beviel me uitstekend. Hij is gebruikt, dus er zitten krasjes en lijmresten op. Dit doet natuurlijk niets af aan de functionaliteit ervan. 

Ligstuur €5. Fijn ligstuurtje, gaat weg i.v.m. upgrade naar carbon en kleinere variant. In duidelijk gebruikte staat. 

Mountainbike stuur Cube €10: Zo goed als nieuw, mooie flatbar. 

Tubus Tara Big Apple €45: Goede lowrider voor 28 of 28" banden (had zelf 2,25" en dat paste prima). Door de fietstassen zijn er gebruikerssporen in de lak gekomen, die een tijdje geleden zijn geschuurd en bijgewerkt. 

Cycle2Charge v3+ €50: Ik geef toch de voorkeur aan een powerbank extra meenemen.

Schwalbe G-One Allround 27,5x2,25" 2 stuks €40: Vermoedelijk 3000km gebruikt, maar weet het niet meer precies want het was in de periode januari - maart en het is inmiddels een beetje weggezakt. Ben naar een 29" ben gegaan en zijn hier dus overbodig.

Ortlieb Ultimate city + houder: €40: Let op! Er zitten twee oogjes/googly eyes op de voorkant die ik zelf heb toegevoegd, zie foto. Voor de rest in goede staat en incl. de houder voor op het stuur. 

Ryde Edge M35 velg 2x €15/stuk: Goede staat, 32 spaaks. Zie site van Ryde voor de specificaties. 

Specialized Defroster MTB winterschoenen met SPD mt. 43 €75: Toch te groot voor mij, dus ik ga andere kopen. Nieuwprijs was €199.

Ortlieb Front Roller Pro set €70 of €40/stuk: Een half jaar gebruikt maar in goede staat, gaat nog een leven lang mee. Incl. nieuwe inzetstukjes zodat ze goed aansluiten op je lowrider of achterdrager. 

Altbar in de stijl van Surly Moloko, €60: Identiek aan de Surly Moloko, maar dan van aluminium en dan merkloos. Een keer gemonteerd geweest maar toch de voorkeur gegeven aan een Surly Corner Bar. 

Shimano SPD fietsschoenen gebruikt, mt. 39, gratis Mogen gratis weg

Schwalbe Marathon 47x622 2 stuks, €10/stuk Zijn 7000km gebruikt, dus kunnen zo nog 7000km mee lijkt me (of meer?).

Brooks Cambium C15 Devon, €25 Gebruikt, dus zoals bij de Cambium wel vaker slijtplekken.

Tweetal stuurpennen, merkloos €5/stuk: Eentje is recht en 100mm lang, de ander in een hoek van 35 graden en 70mm lang. Voor 31,8mm sturen.

Schijfremadapters, €5/stuk Allerlei soorten en maten, voor flatmount naar postmount of andersom, voor 160mm naar 180mm.

Slaapzak Nomad Triple, €15: Heerlijke slaapzak met zomer en winterkant, in goede staat en niet al te veel gebruikt.

Rohloff 21T tandwiel €12: Had deze meegenomen, voor wanneer de bergen te stijl zouden worden en ik lagere versnellingen zou willen, maar uiteindelijk nooit gebruikt. 

Ze zijn allemaal op te halen in Utrecht (ophalen heeft mijn voorkeur) of kunnen verzonden worden tegen de verzendkosten. Je kan zelf PostNL of DHL kiezen, maar het risico is voor de koper. Als ik niet reageer op een persoonlijk berichtje, laat dan hieronder even weten dat je iets hebt gestuurd!

Zie bijlagen voor foto's: Brooks C15, Slaapzak Nomad, Schwalbe Allround, Tubus Tara. Verdere foto's staan in de volgende reacties.

Gereserveerd:
KMC e1 2x 130 links €15/stuk: Ooit drie stuks van gekocht, maar na de eerste ketting kwam ik er al vrij snel achter dat het huwelijk tussen de KMC e1 en een TSR kettingblad niet zo lekker liep. Nu dus nog twee over, waarvan eentje ooit geopend is geweest.

Bijlagen

Foto's: Surly Corner Bar, Cycle2Charge, Moloko knock-off

Bijlagen

Foto's Schwalbe Marathon, Stuurtas Ortlieb, Ryde Edge M35 velgen

Bijlagen

Foto's Ketting KMC e1, ligstuur, Rohloff tandwiel, Specialized winterschoenen en shimano schoenen

Bijlagen

PM :wink:
PM gestuurd.
De MTB schoenen en de Schwalbe G-One Allrounds zijn inmiddels verkocht.
PM gestuurd.
De Altbar Moloko style, Ortlieb Frontrollers, Ortlieb Ultimate en kettingen zijn verkocht.