Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête Schoolproject - Forum Wereldfietser

Enquête Schoolproject

Beste fietsliefhebbers,

Zou u deze enquête over fietsen in willen vullen? Wij doen de opleiding Bedrijfsadministratie en hebben op school het vak ondernemerschap. voor dit vak moeten wij een ondernemingsplan maken en zijn bezig met de research naar de klanten. wij hebben hiervoor een eenvoudige enquête gemaakt die maar een paar minuten duurt om in te vullen maar waar je ons toch enorm mee helpt!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Rinze en Hein

https://forms.office.com/e/hAVLzS8DsV
Ik kom niet tot het eind van deze enquête omdat mijn antwoorden er niet bij staan.
Leuke opdracht. Ben wel benieuwd of jullie nog een gat in de markt weten te vinden. Of nog beter: te creëren. :)
Bert van Sprang schreef:
vr 13 sep, 2024 09:36
Ik kom niet tot het eind van deze enquête omdat mijn antwoorden er niet bij staan.
dat is vervelend om te horen, bij welke vraag bent u gestrand? zo kunnen wij hem mogelijk aanpassen
non-fixie schreef:
vr 13 sep, 2024 09:56
Leuke opdracht. Ben wel benieuwd of jullie nog een gat in de markt weten te vinden. Of nog beter: te creëren. :)
het is zeker een leuke opdracht, we gaan het zien of er nog een gat in de markt te vinden is.
Ik wil graag goede service voor een lage prijs.
Bert van Sprang schreef:
vr 13 sep, 2024 10:47
Ik wil graag goede service voor een lage prijs.
het is mogelijk onder aan de Enquête opmerkingen en tips toe te voegen. zulke tips zijn van harte welkom.
Hein Scherff schreef:
do 12 sep, 2024 11:22
wij hebben hiervoor een eenvoudige enquête gemaakt die maar een paar minuten duurt om in te vullen maar waar je ons toch enorm mee helpt!
Leerpunt: laat in je oproep alvast weten waar de enquête over gaat (in iets meer detail dan “fietsen”) en voor wie het zinvol is de enquête in te vullen (m.a.w. wie je beoogde respondenten zijn). Dat nodigt uit tot meer respons.

Succes gewenst,

Carl
Carl schreef:
vr 13 sep, 2024 15:41
Hein Scherff schreef:
do 12 sep, 2024 11:22
wij hebben hiervoor een eenvoudige enquête gemaakt die maar een paar minuten duurt om in te vullen maar waar je ons toch enorm mee helpt!
Leerpunt: laat in je oproep alvast weten waar de enquête over gaat (in iets meer detail dan “fietsen”) en voor wie het zinvol is de enquête in te vullen (m.a.w. wie je beoogde respondenten zijn). Dat nodigt uit tot meer respons.

Succes gewenst,

Carl
staat zeker genoteerd voor volgende projecten! bedankt voor de feedback.