Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentocht Salland 4 t/m 6 oktober - Forum Wereldfietser

Huttentocht Salland 4 t/m 6 oktober

Omdat Salland te klein is voor drie dagen wereldfietsen, pakken we er een stukje Achterhoek bij. Minstens zo mooi! Alle dagen bieden afwisseling van landelijk gebied en bos. Zaterdag komen we over de Sallandse Heuvelrug. Zondag komen we door het gebied van de Vecht en de Beneden-Regge met kleinschalig landschap en veel bos. Een hoogtepunt is dan de 'beklimming' van de Lemelerberg. De route gaat zo veel mogelijk over rustige wegen door kleinschalig landschap. Onderweg komen we door dorpjes en kleine stadjes. Vrijwel de hele route is verhard. Beide campings zijn sfeervolle natuurkampeerterreinen met veel groen. Er zijn voorzieningen voor slecht weer.

Vrijdag
13:00 verzamelen bij station Deventer. Op het pleintje voor het station of bij slecht weer in de stationshal. Er is een Ah-togo.
13:30 vertrek
ca 14:30 - 15:00 onderweg kunnen we koffie / theedrinken bij een rustpunt of in het mooie centrum van het stadje Lochem (27 km)
ca 16:15 boodschappen kan je in Borculo doen, dichtbij de camping
ca 17:00 aankomst op camping 't Scharveld (44 km)

Zaterdag
9:30 vertrek vanaf camping 't Scharveld. We fietsen door bosjes, heide en veel landelijk gebied, maar ook door enkele dorpen
ca 10:45 in Schoolbuurt (22 km) is een leuk restaurant voor koffie
ca 13:00 na de passage van de Sallandse Heuvelrug kunnen we lunch kopen in Hellendoorn (44km)
ca 16:00 boodschappen kan je in Mariënberg doen, dichtbij de camping
ca 17:00 aankomst op camping de Klashorst (71 km)

Zondag
9:30 vertrek vanaf camping de Klashorst
ca 11:00 Op de col van de Lemelerberg (21km) is een prima restaurant voor koffie
ca 12:30 In het centrum van Raalte (36km) zijn supermarkten en lunchrooms.
ca 15:30 Aankomst bij station Deventer (55 km). Einde, snif...

Tickets kopen
Als je wilt deelnemen koop je tickets dan zo snel mogelijk zodat we het aantal deelnemers kunnen doorgeven aan de campings. De tickets koop je via de website: https://wereldfietser.nl/activiteiten/o ... -6-oktober

Er zijn maximaal 20 plaatsen beschikbaar. Interesse of vragen? Neem dan contact op met Menno Faber.
leuke tocht, overweeg zeker om deel te nemen. Komt er een gpx bestand beschikbaar ?
Ik protesteer dat ik 5 euro extra moet betalen omdat ik geen lid ben van de wereldfietser (wel van de vakantiefietser te Belgie). Overigens kan ik niet eens lid worden van de wereldfietser, omdat ik in Belgie woon. rare jongens die Hollanders.
Er zijn gpx - bestanden beschikbaar. Als het lukt zal ik ze op de website plaatsen, of hier in dit topic, of mailen aan de deelnemers. Ik heb hier geen ervaring mee dus even kijken wat handig is.
Dat van dat lidmaatschap lijkt me iets voor het bestuur. Misschien telt jouw lidmaatschap van de Vakantiefietser ook.
Het lidmaatschap van de vakantiefietser telt helaas niet meer. Waarom zou je als je in België woont geen lid kunnen worden? Alleen het opsturen van het blad is dan wellicht een probleem, maar dat krijg je al van de Vakantiefietser. Ik vind het prima te verdedigen dat niet-leden € 5 moeten betalen om deel te nemen aan activiteiten. Mocht je echt problemen hebben met die € 5 dan wil ik die wel voor je betalen.
Nou Bert dat is aardig. Maar het gaat mij om het principe. Mensen die in Nederland wonen en in Belgie een tocht meedoen met de vakantiefietser betalen niks extra's. IK begrijp dat dit allemaal niet zo belangrijk is, maar het is zo krom als een fietswiel, En nee ik kan geen lid worden van de wereldfietser. IK moet van de wereldfietser me aansluiten in Belgie, inderdaad vanwege de verzendkosten van het blad.
Op bestuurlijk nivo komen ze niet uit dit probleempje.
groet Jos
Interessante discussie, maar ik wil deze draad nu graag verder weer voor de fietstocht gebruiken :)
Bij het inschrijven is het wel wat onduidelijk.
bij de eerste camping/tent staat informatie van de huttentrektocht 2023.
Bij de 2de camping staat geen informatie wat de kosten zijn.

gr. Robert
De prijzen staan goed bij de tickets.
De info als je één van de tickets aanklikt, is inderdaad afkomstig van een 'oud' weekend. Da's niet de bedoeling. We zullen het aanpassen. Dank voor de tip!
Het is toch een klein moeite om de kosten gewoon in de openingspost te zetten, nu is het net boeken bij Ryanair.
Heb mij net ingeschreven, ziet er leuk uit en hé er zin in. Zijn er al meer ingeschrevenen?.
Gr. Dik.
Op dit moment zijn er 17 deelnemers ingeschreven!
Ik heb er in ieder geval zin in.
We hebben 20 deelnemers!
Eventuele volgende inschrijvers komen op een wachtlijst.
Dan heb ik me net op tijd ingeschreven! Nu hopen op mooi herfstweer