Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Presentatie over Wildkamperen door Zoë en Olivier - Forum Wereldfietser

Presentatie over Wildkamperen door Zoë en Olivier

Vraagje.

Had mij voor afgelopen zondag opgegeven voor een teamspresentatie over Wildkamperen door Zoë en Olivier. Ik zou ongeveer een week vooraf een link krijgen voor Teams. Maar niets ontvangen.

Probeer nu iets te vinden op de Wereldfietser website, niets meer te vinden. Mailtje gestuurd via de website, geen reactie. En nu hoor ik van Zoë dat het niet doorging (maar daar was ik natuurlijk ook al achter). Maar waarom niet even een berichtje of reactie vraag ik me af.

En wordt het later nog ingepland? Weet iemand dat?
Ik had me ook ingeschreven, idd de link gekregen voor de meeting, maar wel netje een mailtje van de organisatie gekregen een week op voorhand (kan ook enkele dagen zijn, weet ik niet meer precies) dat de lezing/presentatie niet doorging!
Headley schreef:
ma 02 sep, 2024 19:58
Ik had me ook ingeschreven, idd de link gekregen voor de meeting, maar wel netje een mailtje van de organisatie gekregen een week op voorhand (kan ook enkele dagen zijn, weet ik niet meer precies) dat de lezing/presentatie niet doorging!
Ah, ok. Er kan natuurlijk een keer iets misgaan. Ben benieuwd of het later dan nog ingepland gaat worden.
Ja, wordt nog ingepland.
De tekst van de mail die ik vrijdagochtend 23 augustus kreeg:
Goedemorgen,

Helaas is, in overleg met Zoë en Olivier, het online evenement 'Wildkamperen! Het ultieme gevoel van avontuur?' aankomende zondagavond geannuleerd en uitgesteld naar een nog nader te bepalen datum. Excuses voor het late bericht hierover.

Het aantal aanmeldingen was namelijk te weinig om er echt een interactieve en waardevolle avond van te maken. We geloven wel dat er genoeg animo voor het onderwerp is, maar dat wellicht nog velen zelf op (fiets)reis zijn, dit weekend al genoeg uren naar de GP in Zandvoort zitten te kijken of om andere reden aankomende zondag niet kunnen. Als we een nieuwe datum hebben, behoor je tot de eersten die hier bericht van krijgen!

Ik wens je vooralsnog een fijn weekend toe en tot de volgende keer!

De Wereldfietser