Hi,
Mijn naam is David, en woon in Belgie.
West-Vlaanderen in de buurt van de Franse grens.
40 winters jong
Fiets gerelateerd ga ik niet op reis, fiets gaat wel altijd mee.
meestal rijk ik altijd solo, tochtjes van allerlei lengtes max was gisteren 270km.
Voorheen had ik een Cube agree, dan overgestapt naar een Diverge (was al een wereld van verchil.
Sinds dit jaar in bezit van een AlpAs Audax, op maat gebouwd stalen frame.
Dees is echt een beest van een fiets.
Hunt superdura dynamo wheels, Sram Force (mechanisch), Schwalbe G-One RS (wil hier nog wel duurzamer gaan, achterband heeft na 2000 km al serieus afgezien. Vittoria randoneur tech en schwalbe marathon misschien)
voor en achterlicht zalg opgebouwd op't frame, ... topfietsje.
Doel was "snelle" en comfortable fiets voor korte en lange ritjes die niet vies is van een simpel bosweggetje en wat gravel.
Net 2 weken naar Denemarken geweest en daar ferm gaan uitleven op de gravelwegen daar.
1. keer 100km en een ritje ven 140km
Mijn naam is David, en woon in Belgie.
West-Vlaanderen in de buurt van de Franse grens.
40 winters jong
Fiets gerelateerd ga ik niet op reis, fiets gaat wel altijd mee.
meestal rijk ik altijd solo, tochtjes van allerlei lengtes max was gisteren 270km.
Voorheen had ik een Cube agree, dan overgestapt naar een Diverge (was al een wereld van verchil.
Sinds dit jaar in bezit van een AlpAs Audax, op maat gebouwd stalen frame.
Dees is echt een beest van een fiets.
Hunt superdura dynamo wheels, Sram Force (mechanisch), Schwalbe G-One RS (wil hier nog wel duurzamer gaan, achterband heeft na 2000 km al serieus afgezien. Vittoria randoneur tech en schwalbe marathon misschien)
voor en achterlicht zalg opgebouwd op't frame, ... topfietsje.
Doel was "snelle" en comfortable fiets voor korte en lange ritjes die niet vies is van een simpel bosweggetje en wat gravel.
Net 2 weken naar Denemarken geweest en daar ferm gaan uitleven op de gravelwegen daar.
1. keer 100km en een ritje ven 140km