Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets Cannondale Tesoro 2 maat 52 - Forum Wereldfietser

Fiets Cannondale Tesoro 2 maat 52

Instapklare vakantiefiets Cannondale Tesoro 2 uit 2019, framemaat 52 (ben zelf 1.77). Deze fiets heb ik gebruikt voor de eerste avonturen op de fiets maar nu er wat ervaring is opgedaan door de jaren heen heb ik iets anders aangeschaft.

Beknopte informatie (zie hieronder voor uitgebreid): Lichtgewicht, duurzaam SmartForm C2 aluminium frame met geïntegreerde achterdrager, hydraulische schrijfremmen, verlichting via naafdynamo, ringslot incl evt. ketting (2 sleutels aanwezig), 30 versnellingen, Schwalbe Mondial banden. Gemixt schakelsysteem bestaande uit achterderailleur Shimano SLX en voorderailleur Shimano Deore.

Vraagprijs: € 500
Ophalen in de omgeving van Rotterdam maar kom je van ver en ben je serieus geïnteresseerd dan kunnen we vast wel wat regelen. Originele aanschafbon is ook beschikbaar.

Nog wat meer specificaties:
- Framemaat: 52 (ben zelf 1.77)
- Achterderailleur: SLX Shadow Plus SGS
- Voorderailleur: Shimano Deore
- Shifters: Shimano Deore, 10-speed
- Frame: SmartForm C2 Alloy, 1.5" head tube, integrated rear rack
- Voorvork: Fatty OPI Rigid 1.5"
- Balhoofdstel: Tange Si 1.5"
- Ketting: KMC X10, 10-speed
- Crankstel: Shimano Deore 48/36/26T
- Cassette: Shimano HG500, 12-28, 10-speed
- Trapas: Shimano
- Remmen: Shimano MT200 hydraulic disc, 160/160mm RT10 rotors
- Remgreep: Shimano MT200 hydraulic disc
- Velgen: DC3.0, double wall w/eyelet, 32-hole
- Spaken: DT Swiss Champion
- Banden: Schwalbe Mondial
- Zadel: Bontrager
- Pedalen: SPD combi (dus 1 kant spd en de andere kant normaal)

Verder uitgerust met 3 bidonhouders, voordrager en een tijdrit stuurtje voornamelijk fijn om even een andere houding aan te nemen of bij een kaarsrechte weg als je wat snelheid wilt maken. Wat ontbreekt is de koplamp, die wil ik namelijk zelf graag houden. Een achterlamp zit er wel op.

En voor de complete omschrijving verwijs ik je graag door naar de volgende link: https://www.cannondale.com/nl-nl/bikes/ ... o/tesoro-2.

Wil je nog meer weten of heb je specifieke vragen en uiteraard bij interesse, stuur me dan een bericht of reageer hieronder.

(Marktplaats linkje: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2141169005)

Bijlagen

Verkocht! Mag een slotje op.