Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht 75/80, maar wel een fitte! - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht 75/80, maar wel een fitte!

Hi, ben op zoek naar een medefietser om regelmatig een week of langer ergens in Europa samen te fietsen. Ik ben inmiddels 79 maar nog altijd actief en gezond maar mis een fietsmaat voor de gezelligheid. Ik heb een mountain-e-bike en rij ong 100 km per dag. Hou van geaccidenteerd terrein en kamperen en aanpakken. Veel ervaring met langdurige tochten.
Groet,
Iwiss
Beste Iwis, heb met belangstelling je oproep gelezen. Ben wel geen MTB-er, maar toch... Ben 76 en fit, om maar even te vermelden; ga 2 soms 3 keer per week naar de sportschool, krachttraining en bijna alles op m'n hybride fiets (geen E-bike; beter gezegd een EB-Bike => 'n Eigen Benen Bike). Ben meer een langeafstandsfietser; gestart na m'n studie - 1973- met 2 vrienden naar Oslo. Toen ontstond het idee.. als we ooit tijd hebben gaan we naar de Noordkaap; daar is niks van gekomen. Ben na m'n pensionering op de fiets gestapt ri. Noordkaap. Daarna volgenden meerdere tochten, Santiago de Compostella, Fis Lapland, End to End in Groot Brittannië, Rondje Ierland, Budapest. Dagen van 80 -100 km, maar ok minder én rustdagen, want je wilt ook wat zien; niet alleen maar km's maken, toch? Laat maar van je horen. Sportieve groet van mij.
Budapest 2015 a.jpg
Nordkapp 2010.jpg
Nordkapp 2010.jpg (40.46 KiB) 279 keer bekeken
Elandpark 2012.jpg
Dundet Scottland 2013.JPG
Dundet Scottland 2013.JPG (80.01 KiB) 279 keer bekeken
Causeway Ireland.jpg