Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Trapaslager hollowtech II vervangen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Trapaslager hollowtech II vervangen?

Goede tip!
Waar en onder welk nummer is dit industrielager te koop?
Shrek schreef:
do 27 jun, 2024 12:09
Die dus! en als je op dat lager nummer zoekt zie je dat je hem eigenlijk overal kan bestellen, ook in stainless steel, die heeft een stuk minder last van roest en kan je lang goed houden door de seal er af en toe af te wippen en te smeren met een goed plakkend watervast vet.
Mr. Z schreef:
do 27 jun, 2024 09:56
Deze trapas lagers van BBB voor Hollowtec !! hebben een goede levensduur en het voordeel is dat je de industrie lagers die er in zitten een standaard maat hebben en je ze los kan vervangen en dat kan eventueel met een steen en stok, monteren ook :wink:

https://bbbcycling.com/en_en/bbo-39-bottomthread-bsa

Aangezien het lager aan de ketting of riemkant het meestal als eerste begeeft kan je als je een lange reis maakt buiten de beschaafde wereld overwegen 1 los industrie lager mee te nemen.
Dank je wel dat is hele waardevolle informatie!
Ik had een lager gekocht geen BBB....helaas dat ligt in de kast ik was vergeten het te monteren, ik rij nog steeds met het originele lager maar dat is een beetje de goden verzoeken.
vreemd dat die BBB lager optie geen grotere bekendheid heeft .
nogmaals dank
Graag gedaan!