Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vakantiefiets Avaghon dames S28 maat 52 met Rohloff riem - Forum Wereldfietser

Vakantiefiets Avaghon dames S28 maat 52 met Rohloff riem

Fiets gekocht in januari 2020 bij Bike4Travel, heeft min. 1x per jaar een onderhoudsbeurt gekregen, en is gebruikt voor fietsvakanties en fietsen in het weekend. De fiets heeft gebruik sporen, maar functioneert verder goed. Het achter tandwiel is op termijn wel aan vervanging toe. De Gates Belt drive ook, maar die krijg je er gratis bij (heb ik als reserve liggen). Ik laat het vervangen over aan de koper, die kan dan zelf bepalen wanneer hij/zij het wil vervangen. En, welk type tandwiel (huidig tandwiel is een tandje groter dan normaal, waardoor je bijv. lichter bergop kunt trappen)
Specificaties:
Gates CDX 22t SPLINED
Gates Belt drive riem 118 CDX
Remmen Magura HS33
Son verlichtingssysteem met naaf
Tubus Cargo achterdrager
Banden Almotion 40-622 (28*1,5)

Verkoopprijs €2.250

Ik verkoop deze fiets omdat we op een tandem willen gaan fietsen.

Zie marktplaats.
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... hloff-riem
Mooie damesfiets.
IMG_4555.jpeg
IMG_4556.jpeg
Bol schreef:
wo 24 jul, 2024 19:25
Fiets gekocht in januari 2020 bij Bike4Travel, heeft min. 1x per jaar een onderhoudsbeurt gekregen, en is gebruikt voor fietsvakanties en fietsen in het weekend. De fiets heeft gebruik sporen, maar functioneert verder goed. Het achter tandwiel is op termijn wel aan vervanging toe. De Gates Belt drive ook, maar die krijg je er gratis bij (heb ik als reserve liggen). Ik laat het vervangen over aan de koper, die kan dan zelf bepalen wanneer hij/zij het wil vervangen. En, welk type tandwiel (huidig tandwiel is een tandje groter dan normaal, waardoor je bijv. lichter bergop kunt trappen)
Specificaties:
Gates CDX 22t SPLINED
Gates Belt drive riem 118 CDX
Remmen Magura HS33
Son verlichtingssysteem met naaf
Tubus Cargo achterdrager
Banden Almotion 40-622 (28*1,5)

Ik verkoop deze fiets omdat we op een tandem willen gaan fietsen.

VERKOCHT!