Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Breedte fietsstuur - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Breedte fietsstuur

KMV schreef:
do 16 mei, 2024 16:07
Ik heb een filmpje van Roel gevonden die verduidelijking geeft. Ik ben even aan het meten geweest nav zijn tips en denk dat ik eruit ben.

https://youtu.be/7E8XwF-rcpk?si=UBBXAby-D8840P_b

Hij laat hier dmv lijnen op je handen zien, wat een natuurlijke stand is. En spreekt i.d. ook over opmeten schouderbreedte.
Maar als je je stuurpen inkort bewegen je ellebogen naar buiten, en komen je polsen ook weer rechter te staan :wink:

Da's alleen niet aero als je lang rechtdoor wilt fietsen, maar wel fijn als je actief over hobbels en door bochten wilt.
Zo'n breed stuur is ook niet echt handig in de trein.
Of in de schuur....
Of op het fietspad ...
Leon schreef:
do 16 mei, 2024 14:33
Proberen dus. Je kunt de remmen en shifters naar binnen zetten zonder meteen het stuur af te zagen.
Even off-topic:
Dit is de laatste bijdrage van Leon.
Vreemd dat iemand die hier dagelijks aanwezig was, van de ene op de andere dag niks meer van zich laat horen.
Als het een eigen keuze is, dan prima natuurlijk.
Ik hoop alleen maar dat dat het is, en dat er niks vervelends of ernstigs is gebeurd met Leon. :roll:
Het “afhaken” van Leon is wel vaker gebeurd in het verleden, wel jammer eigenlijk
Dirk
Waarom hij is afgehaakt weet ik niet, maar hij was 4 dagen geleden nog actief op Facebook.
Ik had laatst nogal wat problemen met inloggen. Misschien Leon ook?

Heck, ik zit nu ingelogd in Safari maar in Chrome kom ik serieus niet meer ingelogd.

Dus dat zou het ook nog kunnen zijn....