Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje/reisgenoot - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje/reisgenoot

Hoi. Mijn naam is Cayden Gomez. Ik ben nieuw op dit forum. Omdat ik nog steeds een groot fan ben van de jaren 80 band Frankie Goes to Hollywood, zou ik graag eens gaan fietsen door Liverpool waar deze band vandaan komt. Is er iemand op dit forum die dat ook leuk lijkt? Groetjes, Cayden Gomez
Hi Cayden,

Ik ben Roald en vind het idee wel heel origineel en heel leuk.
Ik ben ook wel fan geweest en herinner mij nog goed de clips die ik heel gaaf vond.
Ik zou wel meer van Engeland willen zien, ben er nog niet eerder geweest.

Als je wilt kun je mij een pb sturen.

Groet Roald
Hoi Roald. Ja, al zeg ik het zelf. Ik vond mijn idee ook origineel en ben blij om te lezen dat iemand anders dat ook vindt. Dit is eens een andere fietsroute dan bossen en verlaten natuur niet waar. Ik ben nog steeds fan van Frankie Goes to Hollywood. Vooral hun danser Paul Rutherford vind ik ontzettend leuk. De band heeft een nieuwe zanger gevonden en treedt weer opnieuw op. Vandaar dat ik ineens op dit idee kwam. Liverpool is sowieso de bakermat van de Britse popmuziek en zou ik weleens willen bezoeken. Lekker terrasjes pakken tussen het fietsen door. Wel zo relaxed haha. Ik ben nieuw op dit forum en heb nog niet uitgevogeld hoe je een persoonlijk bericht moet verzenden eerlijk gezegd. Groetjes, Cayden
Hi Cayden,
Ik lees net je antwoord na een week fietsen door Friesland.
Per wanneer had je deze trip gepland?
En voor hoelang?
Groet je Roald
Hoi Roald,

Ja sorry, ben er wegens drukte nog niet aan toegekomen om je een persoonlijk bericht te sturen. Ik zit zelf te denken aan volgend jaar zomer pas. Ik hou heel erg van de zon en dan fiets ik het liefst. Is bovendien ook de beste periode voor terrasjes omdat Liverpool in Noord Engeland ligt en dus best koud kan zijn. Liverpool is ook een havenstad en ik hou van havensteden. Vooral omdat ik een hond heb waar ik opvang voor moet zien te vinden ben ik alvast ruim van te voren op zoek gegaan naar een reismaatje. Groetjes, Cayden.
O ja, je vroeg ook nog voor hoelang. Ik denk aan een lang weekend. Want fietsen of niet, het is toch ook een soort van city trip. Nogmaals groetjes, Cayden.
Hoi Roald,

Bij deze een link over een city trip naar Liverpool. Is misschien ook voor de anderen hier op de site wel leuk om te lezen. Je kunt daar fietsen huren en het Britse verkeer schijnt vriendelijk te zijn. Dus we hoeven niks mee te slepen (ik ben ook niet zo van het meeslepen eerlijk gezegd). En er valt van alles te bezichtigen daar in het interessante Liverpool. Ik ben zelf vooral van de muziek, cultuur en musea. Wat mij zo bijzonder lijkt aan Liverpool is dat het een rauwe stad is die zoveel vooral muzikaal talent heeft voortgebracht. Groetjes, Cayden
Hi Cayden,

Met interesse je bericht gelezen.
Volgend jaar zomer, tja dan kan ik ook al zijn overgegaan naar een andere dimensie.
Hopelijk met veel meer lol dan hier 😁.
Maar ik begrijp dat je hond belangrijk voor je is.
Ben je wellicht ook 30 augustus in Dronten?
Op de Wereldfietser jaarlijkse bijeenkomst.
Nemen we onze beatbox mee en kunnen we alvast in de mood komen door alles van Frankie te luisteren en nog veel meer Britse popmuziek.
Groeten Roald 🕺🚵🇻🇬
Hoi Roald,

Ja, vanwege mijn hond moet ik altijd al mijn uitstapjes ruim van te voren plannen. Trainen met mijn Mechelse herder is een andere grote hobby van me. Ben ook veel bezig met de hondensport en omdat mijn hond een getrainde waakhond is voor de beveiliging kan ze ook niet zomaar overal in een gemiddeld pension terecht. Aan de andere kant is die tijd ook wel nodig vind ik om eerst iemand te leren kennen voordat we op reis gaan samen. 30 augustus ben ik waarschijnlijk in Vlissingen te vinden om mijn verjaardag te vieren. Maar wellicht dat we spoedig op een andere datum kunnen afspreken? Heb je wellicht zin om een keer richting Oosterhout te fietsen? Ik ken hier een leuk terras waar mijn hond ook welkom is en dan kun je haar ook leren kennen. Ik stuur je wel een PB binnenkort. Groetjes, Cayden
Ken je het nummer Black Night White light van Frankie Goes to Hollywood? En daar dan de extended uitvoering van. Dat is mijn lievelingsnummer van Frankie...nogmaals groetjes, Cayden
Hi Cayden,
Mechelse herders zijn onder de herder en honden soorten die ik ken, een van de mooiste met van die mooie manen en ietwat zwart met bruin gemixt.
Voor iemand als ik die niet met honden is opgegroeid is dit al heel wat kennis die ik zo paraat heb.
Alvast gefeliciteerd nu ik weet dat je op de 30ste van augustus jarig bent en niet in Zeewolde aanwezig zult zijn
Dat idee om een keer alvast te gaan fietsen vind ik wel een goed idee.
Over de details lees ik je nog.
Groetjes Roald.