Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ibood: Therm-a-Rest NeoAir Topo Sleeping Pad | Regular - Forum Wereldfietser

Ibood: Therm-a-Rest NeoAir Topo Sleeping Pad | Regular

Vandaag in de aanbieding op Ibood:

https://www.ibood.com/nl/s-nl/o/therm-a ... ar/1053981

Wie weet aantrekkelijk voor sommigen.
Is dit een veilige website om te bestellen?
Ik vind dit ook een nogal dubieuze spammerige linkdrop...
Bij iBood altijd even opletten, de genoemde kortingen zijn minder spectaculair dan het lijkt, de verzendkosten kunnen oplopen (verschilt nogal) en de levertijd is ook niet altijd van deze tijd. Maar met wat zoeken voor bestellen is het wel duidelijk, en weet je wat je koopt. Ik koop er af en toe wat, en tnt altijd volgens afspraak geleverd.
Polling schreef:
vr 16 aug, 2024 12:47
Bij iBood altijd even opletten, de genoemde kortingen zijn minder spectaculair dan het lijkt, de verzendkosten kunnen oplopen (verschilt nogal) en de levertijd is ook niet altijd van deze tijd. Maar met wat zoeken voor bestellen is het wel duidelijk, en weet je wat je koopt. Ik koop er af en toe wat, en tnt altijd volgens afspraak geleverd.
Je moet bij Ibood inderdaad wel opletten met de verzendkosten en geen haast hebben. Maar in mijn ervaring wel betrouwbaar en ze hebben regelmatig echt goede aanbiedingen, tussen de aanbiedingen die niet de moeite waard zijn. Dit is er in mijn ogen zo een, vandaar dat ik deze deel.