Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [Foto-topic]: Grappige zaken onderweg - Pagina 52 - Forum Wereldfietser

[Foto-topic]: Grappige zaken onderweg

1032 berichten
Ook een manier van wegenbelasting, fietsen kende men schijnbaar nog niet.
20240405_125857.jpg
De bordjes van linksaf waren op.
IMG_9288.jpeg
Grandonneur schreef:
vr 12 apr, 2024 21:27
De bordjes van linksaf waren op.
Maar van de bordjes 'naar boven' hadden ze er nog een paar. Die gebruik je natuurlijk ook niet zo vaak.
non-fixie schreef:
vr 12 apr, 2024 22:47
Grandonneur schreef:
vr 12 apr, 2024 21:27
De bordjes van linksaf waren op.
Maar van de bordjes 'naar boven' hadden ze er nog een paar. Die gebruik je natuurlijk ook niet zo vaak.
Die gebruiken ze vooral in de buurt van Friedhöfe....
Of voor gewoon rechtdoor, geradeaus of rakt fram....
P1090977.JPG
IMG_0222.jpeg
Ik snap ‘em wel, zo is het eigenlijk veel leuker.
Grandonneur schreef:
wo 26 jun, 2024 17:19
IMG_0222.jpeg

Ik snap ‘em wel, zo is het eigenlijk veel leuker.
Konami code? Wel een beetje fout maar daar moest ik aan denken.
Afbeelding
Politiek correcte automaat. :(

Afbeelding
Ben voor het werk in de Filippijnen.
Blijkbaar zijn seksistische boodschappen hier soms nog de norm (hoewel het genderevenwicht hier in de politiek beter is dan veel Westerse landen).
Ik kon het niet laten toch even te grinniken toen ik dit zag...
20240721_102726.jpg
20240721_102756.jpg
De Amerikaanse fietsliefhebber Travis Nelson rijdt momenteel door Europa. En hij heeft zijn eigen kat Sigrid mee. Ik geloof dat die een Maine Coon is. De foto is in Dordrecht genomen.
Travis Nelson.gif
Binnenkort verschijnt er een boek over dit bijzondere duo, bij zoiets moet ik nog aan Nala denken.
Sigrid Rides: The Story of an Extraordinary Friendship and An Adventure on Two Wheels: Nelson, Travis: 9781804191149: Amazon.com: Books

De Gelderlander kopt:
Fietstoerist Travis kan altijd overal terecht met zijn kat, totdat hij in Dordrecht is: ‘Nooit meegemaakt’
Je kat meenemen op vakantie? Dat zit er waarschijnlijk niet in, want vrijwel alle hotels en B&B’s weigeren het dier. En dat terwijl honden vaak wel welkom zijn. De Amerikaanse fietstoerist Travis Nelson, die samen met zijn kat Sigrid op de fiets reist, ervoer hoe moeilijk het is om in Dordrecht een slaapplek te vinden voor hem en zijn huisdier. ,,Terwijl katten toch behoorlijk schoon zijn.’’