Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ik stel mezelf even voor... - Forum Wereldfietser

Ik stel mezelf even voor...

Hoi. Mijn naam is Cayden Gómez Fernández en ik ben sinds gister lid geworden van dit forum. Ik fietste altijd met mijn hond (een Mechelse herder), maar helaas kan dat niet meer nadat ze haar milt verloren heeft. Nu mountainbike ik alleen nog maar. Andere hobby's zijn: Muziek, film, kunst, fotografie en mijn hond trainen. Ik woon in Brabant, vlakbij Breda. O ja, en ik ben een enorme anglofiel en gek op Britse muziek en nog steeds fan van Boy George en Frankie Goes to Hollywood.
Welkom, Cayden!
Welkom hier!
Ik woon in Breda, mooie omgeving om te fietsen, nog een paar bergjes en het zou helemaal compleet zijn
Tegenwoordig fiets ik met een gravelbike, over asfalt en redelijk toegankelijk onverhard, ben zeker geen mtb-er. Je zal vast rondjes maken bij Dorst?
Ja zeker ken ik Dorst. Is leuk om te mountainbiken daar! Dank je voor je reactie.
Welkom Cayden, de vereniging heeft ook een blad en een facebook pagina. Er is ook een boekje met meezingfietsnummers uitgegeven.