Hii, ik ben Celine, 31 jaar en momenteel door Latijns-Amerika aan het reizen. Tijdens mijn reis ben ik een aantal mensen tegengekomen die al fietsend door het continent reizen en dit vind ik zooooo inspirerend. Het lijkt me een prachtige manier om te reizen waarin je op een hele andere manier het land, de cultuur en mensen leert kennen (naast het feit dat ik het ook avontuurlijker vind en extra blij ervan wordt dat het gelijk ook een duurzame manier van reizen is). Ik zou het alleen kunnen fietsen, maar het lijkt mij veel gezelliger om dit samen te doen met iemand waarmee ik een klik heb. Hierom: wie wil er gezellig met mij mee op dit vette avontuur door Centraal-Amerika? Een klein deel meefietsen kan ook of fietsen door Zuid-Amerika sta ik zeker ook voor open!

Wat over mezelf: in Nederland woonde ik in Utrecht, werkte voor mijzelf en was vooral in mijn vrije tijd aan squashen, gitaar spelen en boeken aan het lezen. Momenteel ben ik voor 5 maanden aan het reizen, waarin ik alleen in Colombia heb gezeten. Hierbij ben ik aan het 'slowtravellen' en vrijwilligerswerk aan het doen, maar wil ik dus nu op een andere manier reizen. Verder houd ik ervan om actief bezig te zijn en hou ik ook van gezellig lachen en over van alles te praten in het leven.

Het liefst start ik zo snel mogelijk aan de tocht, maar als je over een paar maanden pas kan dan kunnen we ook zeker kijken of we alsnog samen kunnen gaan. Als je vragen hebt en/of interesse, laat het gerust weten!