Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zuid Amerika- november tot februari - Forum Wereldfietser

Zuid Amerika- november tot februari

Hallo,

Ik zou heel graag voor een langere periode Zuid Amerika willen ontdekken. Het basis plan wat ik nu heb is om in november te starten in Peru, via Bolivia naar noord Chili en/of Argentinië. Vier maanden heb ik er ongeveer voor gepland. Uiteraard sta ik open voor tips en zijn er veel dingen bespreekbaar.

Over mezelf, ik ben 33 jaar en woon in Hardinxveld. In het dagelijks leven ben ik plc programmeur en heb als hobbies scouting, fietsen, badminton en klimmen. Tijdens het reizen met de fiets ben ik vooral wel bezig met het fietsen en de natuur om mij heen. Af en toe een rustdag is fijn maar ik hoef dan niet alle toeristische bezienswaardigheden te zien.

Ik zoek iemand die het leuk vindt om (deels) samen te reizen. Lijkt dit je leuk? Dan kom ik graag in contact met je.
Hi Robert. Mooie plannen heb je!! Ben je er al een beetje klaar voor? Ik ben momenteel aan het reizen door Latijns-Amerika en ben onderweg enkele fietsende reizigers tegengekomen die mij heel erg hebben geinspireerd. Ik wil dit ook heel graag doen alleen dan wel met een fietsmaatje. Ben je nog opzoek hiernaar? Ik heb nog allerlei opvolgende vragen en kan het e.e.a. over mezelf vertellen (zoals dat ik ook op badminton heb gezeten), maar ik denk dat deze vraag als eerst het belangrijkst is. Groet, Celine