Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen op IJsland juli/ augustus 2024 - Forum Wereldfietser

Fietsen op IJsland juli/ augustus 2024

Hallo fietsreizigers,
Komende zomer ga ik tussen 9 juli en 11 augustus fietsen op IJsland. Ik denk er over o.a. de Westfjords Way te gaan fietsen.
Zijn er hier meer mensen die in die periode naar IJsland gaan en wellicht een paar dagen samen willen fietsen? Of misschien heeft iemand nog routetips (ik probeer de ringweg 1 te vermijden)? Afhankelijk van terrein, weersomstandigheden en wat zich onderweg aandient fiets ik tussen de 50 en 130 km per dag. Ik kampeer liefst wild, af en toe een camping en als het heel bar en boos wordt een droger onderkomen.
Allen een mooie fietszomer toegewenst,
Cecile
Hi Cecilia,

Wel interessant.
Ik heb ook thans IJsland als doel.
Maar mijn nieuwe fiets is nog niet klaar.
Wellicht interessant om gegevens te wisselen.
Vertrek je per vlieg of veerboot?
Ik overweeg veerboot vanuit Denemarken.

Groet Roald
Cecilia schreef:
za 18 mei, 2024 08:32
Hallo fietsreizigers,
Komende zomer ga ik tussen 9 juli en 11 augustus fietsen op IJsland. Ik denk er over o.a. de Westfjords Way te gaan fietsen.
Zijn er hier meer mensen die in die periode naar IJsland gaan en wellicht een paar dagen samen willen fietsen? Of misschien heeft iemand nog routetips (ik probeer de ringweg 1 te vermijden)?
Als je in IJsland wilt fietsen en ook open staat voor andere plekken dan de Westfjords, heb ik nog wel reisverhalen, foto's en routetips voor je. Stuur maar een pb als je interesse hebt.
roaldrihson schreef:
ma 01 jul, 2024 15:52
Hi Cecilia,

Wel interessant.
Ik heb ook thans IJsland als doel.
Maar mijn nieuwe fiets is nog niet klaar.
Wellicht interessant om gegevens te wisselen.
Vertrek je per vlieg of veerboot?
Ik overweeg veerboot vanuit Denemarken.

Groet Roald
PB gestuurd!
stelvio73 schreef:
ma 01 jul, 2024 17:12
Cecilia schreef:
za 18 mei, 2024 08:32
Hallo fietsreizigers,
Komende zomer ga ik tussen 9 juli en 11 augustus fietsen op IJsland. Ik denk er over o.a. de Westfjords Way te gaan fietsen.
Zijn er hier meer mensen die in die periode naar IJsland gaan en wellicht een paar dagen samen willen fietsen? Of misschien heeft iemand nog routetips (ik probeer de ringweg 1 te vermijden)?
Als je in IJsland wilt fietsen en ook open staat voor andere plekken dan de Westfjords, heb ik nog wel reisverhalen, foto's en routetips voor je. Stuur maar een pb als je interesse hebt.
PB verstuurd