Ik heb eens een proefje gedaan met de tool. Ik begrijp waarom er een recaptcha op zit maar vindt het wel jammer dat ik weer verkeerslichten moet aanwijzen en zo is er meer. Ik zie dat de site ook gebruikt maakt van Cloudfare dus waarom niet hCaptcha. Nog beter zou het zijn een eigen Captcha te maken waarmee de OSM data verbeterd wordt.
Het .gpx bestand ziet er goed uit, wel mis ik een Naamsvermelding.
Ik heb wat verder in de OSM data gekeken en op basis daarvan:stef schreef: ↑vr 03 feb, 2023 18:13Er zitten nu +- 2000 campings meer in de dataset. Ik ben zo vrij geweest om campings waar de tags 'access=private' of nudism=['yes','obligatory','designated','customary'] aanwezig waren uit de dataset te halen. Als iemand nog andere nuttige filters bedenkt, ik hoor het graag.
- scout=yes
- groups_only=yes
- opening_hours=Mo-Su 09:00-21:00 (dagcamping)
- tents=no
Dat zijn de campings in de laatste .gpx van Archies die niet in OSM zitten.
Inderdaad, België maar ook Duitsland mist niet veel maar voor Engeland, Frankrijk en Nederland mist de OSM data nog aardig wat campings, ik schat z'n 5000 totaal. Ik begreep dat er toestemming was voor de tool om de laatste .gpx dump te gebruiken, zou het een idee zijn om deze ~5000 camping aan de dataset toe te voegen? Ik kan wel een bestand aanleveren.