door
Haike » zo 16 jun, 2024 20:34
Senior2 schreef: ↑zo 16 jun, 2024 19:37
Haike schreef: ↑zo 16 jun, 2024 17:23
Ruud heeft dit meerdere malen tegen Gerrit gezegd dat die pedalen bagger zijn, maar die doet er blijkbaar niks mee. Verder ken je de omstandigheden niet waaronder ik deze 4.14 heb gekocht en waarom het niet ter sprake is gekomen. Want Ruud valt helemaal niks te verwijten.
Dat Ruud dit meerdere malen aan Gerrit heeft gemeld heeft er niets mee te maken. Kennelijk was Ruud dus op de hoogte van deze tekortkoming en heeft hij jou daar bij verkoop van de fiets niet over ingelicht of voor gewaarschuwd. Jij hebt een deal met Ruud en niet met Gerrit. Conclusie: verkoper heeft koper essentiële informatie onthouden.
Dit geldt in normale omstandigheden. Je geeft aan dat ik de omstandigheden niet ken, correct, en ja, als die speciaal zijn dan zou dat tot een andere conclusie kunnen leiden, dat mag duidelijk zijn.
Was jij erbij toen ik die fiets bij Ruud kocht? Ik weet wel zeker van niet, want er waren geen derden bij betrokken op dat moment.
Je doet dus een aanname die je niet op juistheid controleert. Je gaat er vanuit dat het zo is gegaan, terwijl ik al geschreven heb dat Ruud geen blaam treft. Jammer dat je zo volhard in je eigen visie en daarmee een verhaal in de wereld zet dat kant nog wal raakt.
Ruud heeft mij NIET willens en wetens van informatie onthouden en hij is het ook niet vergeten te zeggen.
Overigens: Hebben ze jou wel vertelt toen je je fiets kocht dat je te maken zou krijgen met een alu cranck. met daarin een stalen geschroefde trapper?? en wat voor een probleem dat eventueel kan worden?
Ik reageerde op Erik die heeft een winkel in reisfietsen en geeft er dus een heel ander verhaal over, namelijk dat het er makkelijk af kan, dat is informatie die hij hier geeft aan een mogelijk potentiele klant en die niet juist is. Maar daar hoor ik je niet over.