Ik ben inmiddels ook alweer een paar weken terug van een geweldige reis, en ben inderdaad in de Pyreneeën geweest 8)

De eerste 2 weken fietste ik door het zuiden van Engeland richting Plymouth, vanaf waar ik de boot naar Santander heb genomen. Geweldige manier om in Spanje aan te komen imo 8)

Vanaf Santander ben ik naar Perpignan aan de Middellandse zee gefietst. Eerst min of meer parallel aan de kust tot San Sebastian, vervolgens naar Pamplona. Vanaf Pamplona de Pyreneeën over via de Puerto de Larrau naar Pau.

In Frankrijk wat meer in de voorheuvels van de Pyreneeën gebleven en globaal de lijn Lourdes - Foix Perpignan gevolgd.

Aangekomen in Perpignan via Narbonnen en het centraal massief richting de Rhone-vallei gegaan om vanaf Valence naar huis te treinen.

Het stuk van Santander naar Perpignan was top. Vooral Baskenland was in 1 woord geweldig... qua weer niet te warm en niet te koud, en ook niet te nat. Lekkere klimmetjes, dus niet te steil, en mooie afwisseling wat betreft kust + landinwaarts. Ook lekker rustig, maar ook weer niet te rustig.

Mijn route ging volledig op de bonnefooi; 's avonds maakte pas de route voor de volgende dag, met Komoot. Werkte uitstekend.

ZOdra ik alle foto's heb uitgezocht + bewerkt zal ik nog een fotoverslagje plaatsen, inclusief de route op de kaart :)