Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Op de streetviewfoto zie je een geel A4-tje op de muur. Er is dus inmiddels vergunning aangevraagd.
Ik vind het juist wel dapper van onze zuiderburen. In Nederland zie je alleen maar eenheidsworst. Gelukkig zie ik in het buitengebied de laatste tijd wel veel mooie in het landschap passende panden verrijzen, echter had ik liever gehad dat daar helemaal niet wordt gebouwd. Mijn pand in Enschede is bijna klaar, super passend in de omgeving, al het hout gewonnen op locatie en Twente niet uit geweest en toch voelt het dubbel: weer bebouwing toegevoegd in het buitengebied,vierkante blokkendoos
Dus Locatie: Vught wordt straks Locatie: Enschede?Bert van Sprang schreef: ↑wo 05 jul, 2023 09:24Ik vind het juist wel dapper van onze zuiderburen. In Nederland zie je alleen maar eenheidsworst. Gelukkig zie ik in het buitengebied de laatste tijd wel veel mooie in het landschap passende panden verrijzen, echter had ik liever gehad dat daar helemaal niet wordt gebouwd. Mijn pand in Enschede is bijna klaar, super passend in de omgeving, al het hout gewonnen op locatie en Twente niet uit geweest en toch voelt het dubbel: weer bebouwing toegevoegd in het buitengebied,IMG-20230627-WA0012.jpgvierkante blokkendoos
Zuidkamp?Bert van Sprang schreef: ↑wo 05 jul, 2023 09:24Mijn pand in Enschede is bijna klaar, super passend in de omgeving
Goed. dan doe ik een nieuwe gooi naar de begeerde titel. Hier wonen wel degelijk mensen in.Bert van Sprang schreef:Ik vind het juist wel dapper van onze zuiderburen.