Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 10 uur fietsen op 1 dag - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

10 uur fietsen op 1 dag

heolep schreef:
wo 22 mei, 2024 18:04
...maar aangezien ik alleen door grote steden fiets, is deze optie erg duur.
Kan niet. Als je in Nederland 170 km fiets in een lijn, kom je langs alle mogelijke overnachtingsplekken.

Overigens ben ik het niet eens met de gedachte dat steden je ophouden. In NL heb je vaak 'hoofdnet fiets' o.i.d. in een grotere stad, en via een van die routes kun je zo'n stad heel snel doorkruisen. Vaak langs een kanaal, gracht of spoorlijn of zo, waardoor er weinig kruisingen zijn, of dmv fietstunnels deze kruisingen worden omzeild, en dus met weinig oponthoud snel weer in het buitengebied aan de andere kant bent.
Als je dan zou omrijden, ben je veel meer tijd kwijt.
Maar als je de rechte lijn redelijk buiten de bebouwde gebieden kunt plannen, ben je natuurlijk ook goed af.

Goed, ook weer geneuzel van mijn kant. :lol:

Maar @heolepat, wat vind je inmiddels van alle bijdragen? Geeft het je moed?
@Flix: Ja, ook helemaal waar ook! Als je het snelfietspad neemt, valt 'de grote stad' vaak wel mee. In Nederland dan.
Wat onwijs leuk, en romantisch! En wat zul.je een indruk maken op je vriendin. :lol:

Genoeg tips hierboven. Voor de toekomst: je kunt ook voordelig overnachten (en ontbijten) bij Vrienden op de Fiets! Echt heel leuk en prachtige overnachtingsplekken.
Ik ben benieuwd wat de vragensteller Heolep van al deze reacties vindt.
En ik ben benieuwd of het gelukt is, hoe het was etc

Gr ej