Additionally, paste this code immediately after the opening tag: last minute call ! wie kan op de valreep mee ?? - Forum Wereldfietser

last minute call ! wie kan op de valreep mee ??



Alle plannen zijn gemaakt om te vertrekken op zaterdag 25 augustus naar Burgos in Spanje , van daaruit te vertrekken per fiets de "Camino Del Cid" te doen , dit is tot in Valencia. Mijn reisgezel kan om dringende reden niet meegaan. Wie kan hier haar plaats innemen ? geplande duur is drie weken, de datums kunnen nog een beetje aangepast worden, indien dit nodig is.
Ikzelf ben een vrouw van 50, graag spoedig een gemotiveerde fietser.

De dagtrrippen worden ingevuld volgens onze eigen mogelijkheden.
Overnachten krijgt voorkeur in hotelletjes, echter in een tent mag ook ik stel mij soepel op.
Marleen schreef:
Alle plannen zijn gemaakt om te vertrekken op zaterdag 25 augustus naar Burgos in Spanje , van daaruit te vertrekken per fiets de "Camino Del Cid" te doen , dit is tot in Valencia. Mijn reisgezel kan om dringende reden niet meegaan. Wie kan hier haar plaats innemen ? geplande duur is drie weken, de datums kunnen nog een beetje aangepast worden, indien dit nodig is.
Ikzelf ben een vrouw van 50, graag spoedig een gemotiveerde fietser.
Overweeg om alleen te gaan! Dat scheelt een knallende ruzie als het (fiets)temperament na een week toch niet wederzijds compatibel is ;).
m-gineering schreef:---
Flauw Marten!
Wie wil er met Marleen mee? Ik zou wel willen maar ik heb helaas wat anders te doen. El Camino is een fantastische fietsroute met veel vergezichten in vooral goudgele tinten met blauwe lucht en het geeft je het gevoel ver weg te zijn van de rest van de drukke wereld. Veel fietsplezier.
Leon

Hi Marleen,

Des te meer informatie, des te beter. Geef b.v. aan:

- Hoeveel km per dag je zou willen fietsen
- Of je wilt kamperen of langs hotelletjes
- Waar je interesse onderweg naar uit gaat

Ik hoop i.i.g. dat je een reisgenoot vind!

Groet, Rena :wink: