Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Arnhem met Pasen. - Forum Wereldfietser

Rondje Arnhem met Pasen.

Voor fietsers die zin hebben om met Pasen 3 dagen te fietsen heb ik een route uitgezet vanaf Arnhem-Gennep, Gennep-Overberg en Overberg naar Arnhem.
Het is de bedoeling om te gaan kamperen dus elk eindpunt komt uit bij een camping. Mocht je op een andere manier willen overnachten kun je dit het beste zelf regelen.
De afstanden zijn 82-77 en 70 km dus voor de meeste wel te doen.
Zelf fiets ik vanaf Haaksbergen richting Arnhem al op de vrijdag dus wie 4 dagen wil kan mee fietsen.
Fiets je traditioneel of op een E-Bike.......iedereen is welkom.
Het startpunt ligt op 3 km van Arnhem CS en komt uit bij Camping Warnsborn.
Daar kun je van vrijdag op zaterdag ook gewoon overnachten.
Indien interesse stuur me je mailadres en krijg je de GPX bestanden.
Ik moet de campings nog bellen dus verdere informatie hierover volgt nog.


Ik organiseer deze tocht omdat de andere tocht al vrij snel vol was.
Ondertussen was er al weer een ticket vrijgekomen voor de andere tocht waar ik mij dus ook voor heb aangemeld.
Indien er animo is voor deze tocht komt er dus een ticket vrij voor de andere tocht.

Gr. Robert
Hallo Robert,

Ik wellicht wel interesse om mee te rijden. Het hele gezin is op scoutingkanp dus ik kan zelf een paar dagen op stap op de fiets.

Ik zat zelf eerder te denken aan een rondje off-road vanuit Ommen, richting Enschede over aan elkaar geknoopte MTB routes. Op mtbroutes.nl lijkt dat niet al te ingewikkeld. Zie het kaartje op https://www.mtbroutes.nl/routes-op-kaart Ik had nog niet gekeken naar overnachtingsplekken.
Ommen is mijn uitgangspunt omdat ik daar mijn oudste moet brengen (za) en halen (ma), dus ik weet niet of ik het red om aan te sluiten in Arnhem.

Hoewel ik wel trek heb in wat onverhard kan ik er ook wel van genieten als een ander alle voorbereidingen al heeft gedaan en ik alleen maar hoef te trappen. :D Dan pak ik gewoon de reisfiets in plaats van de MTB. Maar dat hangt dus onder andere af van hoe laat je zaterdag wil vertrekken. Heb je daar al een beeld van?

Groeten,

Jurgen
Hallo Allemaal,

Deze tocht heb ik gemaakt met de Route You app en kan deze via een gpx bestand toesturen.
Zelf fiets ik vanaf Haaksbergen richting Arnhem naar Camping Warnsborn (82 km) op vrijdag 29 Maart.
Uiteraard zijn mensen welkom die mee willen fietsen.
Er is op deze camping ruim plaats voor trekkers.
De volgende dag op Zaterdag 30 Maart starten we tussen 9.30 en 10.00 uur richting camping de Niers in Ven-Zelderheide.
Deze route is 82 km lang.
Op zondag 31 Maart vertrekken we wederom tussen 9.30 en 10.00 uur richting camping 't Eind in Overberg.
Deze route is 77 km.
Maandag 31 Maart pakken we de boel weer in om te vertrekken richting Arnhem.
We vertrekken weer tussen 9.30 en 10.00 uur en komen na 70 km weer uit bij Camping Warnsborn.

Bij deze camping is een gemeentelijke parkeerplaats waar de auto neergezet kan worden.
3 km verder is centraal station van Arnhem voor degene die komen en terug willen met de trein.

De campings moet ik nog benaderen en worden zelfstandig afgerekend met de eigenaar.
Als er veranderingen komen meld ik dit gelijk.

Het eten en supermarkten wordt ter plekke bepaald dus zorg altijd dat je een noodmaaltijd bij je hebt.

De snelheid wordt onderling bepaald en zal worden aangepast aan elkaar.
Normaal ligt dit rond de 20 km per uur.
Het is geen wedstrijd dus gezelligheid en op zijn tijd een bakkie doen staat bovenaan.

Als ik iets vergeten ben te melden geef het rustig aan.

gr. Robert
Ondertussen zijn er 7 mensen die de tocht in zijn geheel of gedeeltelijk mee gaan fietsen.
overleg even met De Wereldfietser en maak er een verenigingstocht van. Dit is waar het naar toe moet, meerdere tochten in de langere weekenden om meer mensen te kunnen bedienen.
Robert,

Geef even aan in je post om welke datum het gaat.

Niet iedereen viert Pasen :D

Mario
Robert Winkelhuis schreef:
do 15 feb, 2024 08:42
Maandag 31 Maart pakken we de boel weer in om te vertrekken richting Arnhem.
Dit zal maandag 1 april zijn.

@supermario In het tweede bericht van Robert staan de data.
Inderdaad 1 april
Hallo Allemaal,

Ik heb de campings benaderd en overal zijn we welkom op 1 camping na die geen ontvangst heeft op zondag en geen plek heeft voor 7 tentjes.
Daarvoor in de plaats een andere camping, ook in Overberg waar we gelukkig wel welkom zijn.
Ondertussen gaan er 3 dames en 4 heren meedoen aan de tocht.

Gr. Robert
Beste organisatie, ik wil graag deelnemen aan het rondje Arnhem. Ik woon in België en ben lid van de vakantiefietser. Kun je mij laten weten welke gegevens je van mij nodig hebt.
josdriessen1957 at gmail.com
Hallo Jos,

Heb je een mail gestuurd.

gr. Robert
Ik kan en wil ook graag mee. Zoon kan met iemand meerijden. :D

Robert ik zal je een PB sturen met mijn e-mail adres voor de gps tracks.

Groeten,

Jurgen
Helaas heeft mijn medefietser die vanaf Haaksbergen mee zou fietsen afgezegd.
Mocht er nog iemand zijn die vrijdag al vanaf Haaksbergen mee wil fietsen ben je welkom.

gr. Robert
Robert , met hoeveel zullen we zijn zaterdag ? En op vrijdag ? de wind lijkt een beetje mee te draaien. Wel regen zond/maand.
Zoals het er nu uitziet zijn we met 6 of 7 mensen.
Hier is het momenteel slecht weer.
Hopelijk dat het morgen wat beter weer is.
Afgezien van een pittige bui op zaterdagavond viel het weer heel erg mee. Ik heb in ieder geval genoten. Dank voor het organiseren Robert, en aan de andere aanwezigen, dank voor de gezelligheid!
Hartelijk dank allemaal voor de gezellige tocht.
Ik heb wel gemerkt dat er iets meer bij komt kijken om een tocht te organiseren.
Dit zal ik ook zeker onthouden als ik weer een tocht organiseer.
Helaas waren een aantal pontjes niet in de vaart.

gr. Robert