Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Maak plaatje! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Maak plaatje!

Ik heb er ook nog één laten maken. Een paar andere plaatjes van een stelletje waren niet goed. Dingen die niet klopte, bijvoorbeeld bij de ene fiets het kettingblad links en bij de andere rechts, de benen ed.
_b9b1ec65-0038-4584-87c1-b09810218672.jpg
Hier nog een beter geslaagde poging, het maakt kennelijk ook uit voor AI wie je op de fiets zet, als het de tovenaar zelf is dan wordt de ligfiets vaker een bejaarden driewieler 😂
Ook de locatie verschilt, in Nederland ziet het er minder sportief uit dan bv in Noorwegen:
OIG2.w1ymxGIk.jpeg
Die twee effecten, tovenaar-bejaard en Nederland-minder sportief komen uiteraard omdat de opdracht naar het AI-systeem nogal beperkt is waarna het systeem, zoals ik het ziem dan maar rücksichtslos besluit om alle statistische stereotypen, ook wel vooroordelen genoemd, uit de kast te trekken. Met dit soort plaatjes is dat onschuldig, maar ik denk dat we daar bij andere onderwerpen nog veel van zullen horen.

Qua smaak vind ik de "kunstenaar" achter de plaatjes nogal zoetsappig en wel erg herkenbaar.
De tovenaar schreef:
zo 11 feb, 2024 10:21
Hier nog een beter geslaagde poging, het maakt kennelijk ook uit voor AI wie je op de fiets zet, als het de tovenaar zelf is dan wordt de ligfiets vaker een bejaarden driewieler 😂
Ligfiets met veiligheidsgordels en een extra zitje om een peuter tussen je benen mee te nemen! En lekker lichtgewicht, want maar een halve ketting.

Groetjes,

Carl
Beetje off topic:
Screenshot_2024-03-26.png
Frank schreef:
za 10 feb, 2024 11:15
Interessant, nog niet eerder mee gespeeld. Het lukt me inderdaad niet om de rugzak te verwijderen. Één keer lukte het wel, maar toen klopte de voeten niet.

test3.jpg

test2.jpg

test.jpg
Het derde plaatje: het lijkt wel of het linkerbeen van die vrouw wat aan de dunne kant is en niet goed wijst naar haar bekken.
renel schreef:
di 26 mar, 2024 23:33
Beetje off topic:Screenshot_2024-03-26.png
Zo lijkt het dus alsof de ANWB heeft geregeld dat vragen met een bepaalde strekking beantwoord worden via de ANWB. Reken maar dat bepaalde partijen deze mogelijkheid reuze interessant vinden en reken maar dat we daar de komende tijd nog veel over zullen horen.
Natuurlijk is het commercieel bijzonder interessant, maar in dit geval werd er letterlijk gevraagd om gebruik te maken van het knooppuntennetwerk toch? Dus dan gaat ie daar zijn informatie halen.

Heb wel de indruk dat de route niet heel erg waarheidsgetrouw is.
Volgens mij is de ANWB niet de beheerder of eigenaar van het knooppuntensysteem, dus de 'advertentie' heeft bij jou kennelijk al gewerkt.
De ANWB heeft een fietsknooppuntenplanner:
https://www.anwb.nl/fietsroutes/fietsknooppuntenplanner
Grandonneur schreef:
wo 27 mar, 2024 09:03
Heb wel de indruk dat de route niet heel erg waarheidsgetrouw is.
Inderdaad, ik kan knooppunt 61 in Arnhem niet vinden, wel een stuk verder weg (Westervoort, Wageningen of Dieren) maar daar kun je niet naar 62

Veel plezier met verdwalen. :wink: