Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Patagonie - Forum Wereldfietser

Fietsen in Patagonie

Na een half jaar fietsen rond Nieuw Zeeland in 2006 heb ik mijn hart aan het tourfietsen verloren. Daarom staat er voor dit jaar al weer een nieuw reisdoel bedacht. Van half oktober 2007 tot februari 2008 ga ik vanaf Santiago de Chili zuidwaarts fietsen. Tot plons is ho zeg maar, je dus niet verder kan..
Ik ben voor alsnog van plan in mijn eentje te gaan. Ik heb ook wel van verschillende kanten gehoord dat de kans dat ik medefietsers tegenkom in die periode wel groot is. Toch lijkt het me leuk ook van te voren in contact te komen met mensen die van plan zijn in die periode te gaan fietsen of om ervaringen te te horen van mensen die al geweest zijn. Zeker (vrouwelijke) alleenfietsers ben ik heel benieuwd naar!
voor allen in ieder geval een waanzinnige fietstijd gewenst, laat al die zintuigen maar genieten van het moois op deze wereld!
Groetjes,
Caroline

Wie oh wie heeft er tips voor Caroline?
Hallo Caroline,

Klinkt goed! Veel succes!
Kijk eens op de site van www.marjoleinopdefiets.nl. Zij heeft daar ook gefietst.

Fokko
Fokko schreef:Hallo Caroline,

Klinkt goed! Veel succes!
Kijk eens op de site van www.marjoleinopdefiets.nl. Zij heeft daar ook gefietst.

Fokko
Jammer, de site is niet (meer) in de lucht.

Gr Hans

Hoi,

volgens mij is de juiste link de volgende:
http://marjoleinopdefiets.web-log.nl

Groetjes,
Frank
Hoi Caroline,

Fietsen in Patagonie is zeker op de Carretera Austral desolaat, maar geweldig mooi. Ik was in Patagonie, vorig jaar november tot januari. Zeker in januari en februari zul je meer fietsers treffen.
Wil je meer informatie dan kun je me prive een mail sturen.
Ook vind je heel veel informatie op de site van Rinnert en Astrid, www.stukjefietsen.com.
Veel plezier met je voorbereiding,
Marlous.

Hallo Caroline,

Toen wij daar aan het fietsen waren, waren we onderdeel van het "groot fietsersnetwerk". Als we een fietsreiziger tegen kwamen hadden daarover meestal over gehoord en die andere fietsers ook over ons.

Genoeg fietsers om af en toe een etentje mee te houden. We hebben in totaal ongeveer 130 fietsreizigers gezien. Het grootste deel van deze fietsers hebben we gezien in patagonie. Echt alleen zal je er niet snel zijn.

Goede reis, alvast.

Rinnert