Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het perfecte cadeau? - Forum Wereldfietser

Het perfecte cadeau?

Willen jullie meedenken?

Een vriend gaat op solo fietstocht voor 4
maanden. Nu komt er een etentje om zijn trip te "vieren". (Afscheid nemen klinkt ook zo..) Ik wil hem ontzettend graag een cadeau geven voor mee op reis. Het liefst iets met veel humor, maar wat tegelijkertijd ook praktisch is en daardwerkelijk handig is om mee te nemen.

Iemand suggesties? Budget tussen 5 en 50 euro ongeveer.

Wie o wie?
Plaszak (Uribag) voor als er wolven rond zijn tent rondzwerven en hij toch nodig moet pissen.
Je zou hier eens kunnen kijken of er een site bij zit met iets leuks:

https://www.google.com/search?q=outdoor ... e&ie=UTF-8

Je komt al gauw in de categorie "best grappig, maar o zo overbodig om mee te nemen".... Degene die het krijgt kan wel eens de gedachte krijgen: "leuk... maar wat móét ik er mee..."

Is altijd een hele uitdaging.

Toen mij vrouw vorig jaar in haar eentje naar Rome ging fietsen, kwamen vrienden van ons "wijnclubje" de trip vieren met een glas wijn en een hapje bij ons thuis en kreeg mijn vrouw een hotelcheque (om tijdens een regenachtige dag het kamperen een nachtje over te slaan), en een slinger met zelfgemaakte vlaggetjes met leuke teksten en foto's. De slinger werd voor het raam gehangen boven de fiets. Was erg leuk!

De humor zat hier in de slinger en het praktische in de hotelcheque. Ze heeft vorig jaar april zulk slecht weer gehad, dat ze wel een paar meer van die cheques had kunnen gebruiken.

Leuk dat jullie zijn trip gaan vieren!
IMG_5794.jpeg
IMG_5795.jpeg
Sticker voor op zijn frame?
Ik kreeg vorig jaar voor mijn lange reis op bankpas formaat een fotootje met tekst en handtekening van wat familie, ingeseald, dus het kon nat worden. Bij mijn bankpassen kunnen doen en was een leuk kleine herinnering van thuis om mee te nemen. Daarnaast gaven ze me paaseitjes mee, die ik langzaam aan kon oppeuzelen. Vanuit werk kreeg ik repen en gelletjes mee.
Ik heb vorig jaar een vriend een poncho meegegeven op de 100 cols tocht.
Onderweg liet hij zijn volgers op Polarsteps weten hoe blij hij was met de poncho.
20240322_231333.jpg
Niet die hele dunne van de Action, maar een kwaliteit beter. Zeg maar vuilniszakkenplastic maar wel met capuchon.
Bedankt voor de reacties! Ik ga alle linkjes/tips even rustig bekijken.
Collega van mijn vriendin ging op wereldreis, met gehele team hebben ze een poppetje voor aan de rugzak gebreid terwijl niemand kon breien of een poppetje ervan kon maken, is wel gelukt.
Je hebt dan met z’n allen veel lol en het poppetje heeft een slapouweh**r verhaal….

Gr ej
Heeft hij een fiets met belt? Dan is dit stukje gereedschap misschien wel makkelijk. https://www.bike4travel.nl/gereedschap/ ... meter.html
IMG_4248.jpeg
Opinel mesje, kan je eventueel nog een naam oid in laten graveren.
Plaszak (Uribag) voor als er wolven rond zijn tent rondzwerven en hij toch nodig moet pissen.

meteen opgezocht en een besteld
zoch al effe naar een goede oplossing voor de nacht en niet je tent uit hoeven