Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [Foto-topic]: Fietskunst... - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

[Foto-topic]: Fietskunst...

128 berichten
Leuke toepassing voor zo'n oud crankstel van Gazelle.
P1080011.JPG
De vraag of dit Fietskunst is, hij staat in het museum waar ik vanmiddag op bezoek was dus waarschijnlijk wel dan dus.
IMG_9173.jpeg
Grandonneur schreef:
zo 17 mar, 2024 17:42
De vraag of dit Fietskunst is, hij staat in het museum waar ik vanmiddag op bezoek was dus waarschijnlijk wel dan dus.
Tip voor al die mensen die op het forum komen vragen waar je je fiets laat als je even een boodschap doet of een museum bezoekt! :idea:

Groetjes,

Carl
Wat voor museum is het dan? Zo te zien in Gouda.... Die Koga Miyata lijkt me niet antiek. Snap niet veel van moderne kunst waarbij alledaagse voorwerpen worden neergezet.
Ik wist het ook niet, opgezocht: https://edgh.nl/2024/01/14/de-stad-verz ... eum-gouda/

Het is dus de fiets waarmee een Gouwenaar in 2013 naar Marokko is gefietst met het doel geld in te zamelen voor weeskinderen.
Ooit, in december 1987, zag ik eens een fiets tegen een muur staan. Ik maakte er twee plaatjes van en dat was het . Dat weekend maakte ik nog een stuk of 20 foto's.
Nu blijkt het het beursgebouw in Kopenhagen te zijn. Te zijn geweest. :cry:
Afbeelding
Grandonneur schreef:
zo 17 mar, 2024 17:42
De vraag of dit Fietskunst is, hij staat in het museum waar ik vanmiddag op bezoek was dus waarschijnlijk wel dan dus.

IMG_9173.jpeg
Een intrigerende foto!
Op de achtergrond hangt een poster van SAY CHEESE GOUDA met een reflectie van een NS-station die doorloopt over de hele achtergrond. Dat is erg onwaarschijnlijk als achtergrond van de fotograaf in een museum.
De poster staat ook op internet met dezelfde reflectie.
Dus moet het museum met opzet als achtergrond voor de fiets deze foto (uit 2010) hebben gemonteerd.
Zeker een heel kunstig geheel.