Voor fietsers die zin hebben om met Pasen 3 dagen te fietsen heb ik een route uitgezet vanaf Arnhem-Gennep, Gennep-Overberg en Overberg naar Arnhem.
Het is de bedoeling om te gaan kamperen dus elk eindpunt komt uit bij een camping. Mocht je op een andere manier willen overnachten kun je dit het beste zelf regelen.
De afstanden zijn 82-77 en 70 km dus voor de meeste wel te doen.
Zelf fiets ik vanaf Haaksbergen richting Arnhem al op de vrijdag dus wie 4 dagen wil kan mee fietsen.
Fiets je traditioneel of op een E-Bike.......iedereen is welkom.
Het startpunt ligt op 3 km van Arnhem CS en komt uit bij Camping Warnsborn.
Daar kun je van vrijdag op zaterdag ook gewoon overnachten.
Indien interesse stuur me je mailadres en krijg je de GPX bestanden.
Ik moet de campings nog bellen dus verdere informatie hierover volgt nog.
Ik organiseer deze tocht omdat de andere tocht al vrij snel vol was.
Ondertussen was er al weer een ticket vrijgekomen voor de andere tocht waar ik mij dus ook voor heb aangemeld.
Indien er animo is voor deze tocht komt er dus een ticket vrij voor de andere tocht.
Gr. Robert
Het is de bedoeling om te gaan kamperen dus elk eindpunt komt uit bij een camping. Mocht je op een andere manier willen overnachten kun je dit het beste zelf regelen.
De afstanden zijn 82-77 en 70 km dus voor de meeste wel te doen.
Zelf fiets ik vanaf Haaksbergen richting Arnhem al op de vrijdag dus wie 4 dagen wil kan mee fietsen.
Fiets je traditioneel of op een E-Bike.......iedereen is welkom.
Het startpunt ligt op 3 km van Arnhem CS en komt uit bij Camping Warnsborn.
Daar kun je van vrijdag op zaterdag ook gewoon overnachten.
Indien interesse stuur me je mailadres en krijg je de GPX bestanden.
Ik moet de campings nog bellen dus verdere informatie hierover volgt nog.
Ik organiseer deze tocht omdat de andere tocht al vrij snel vol was.
Ondertussen was er al weer een ticket vrijgekomen voor de andere tocht waar ik mij dus ook voor heb aangemeld.
Indien er animo is voor deze tocht komt er dus een ticket vrij voor de andere tocht.
Gr. Robert