Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsend overwinteren Spanje/evt. Marokko - Forum Wereldfietser

fietsend overwinteren Spanje/evt. Marokko

Wil in het najaar/winter de route Andalusië fietsen vanaf Barcelona naar Zuid Spanje (Benjaminse). Route Iberica heb ik vorig jaar gedaan en die was geweldig!!
Liefst zou ik dan in de winter de oversteek willen maken naar Marokko. Daar zoek ik (ook) iemand voor. Wil als vrouw daar niet alleen fietsen...
Rij op een Koga E-bike Worldtraveler. Hondje gaat mee. Is nu ook mee op een tocht van 2000 km door Frankrijk. Gaat prima!
Hoef niet meer te werken en heb geen zin in de winter thuis te hangen....
Dus...
1. Route Andalusië
2. Marokko
Beide of 1 van beiden is mogelijk.
Hoi Almalia,
Ik kan me goed vinden in jouw plan. Je schrijft niet je leeftijd. Ik ben zelf 61 jaar en vrouw. Ik fiets op een gewone reisfiets, geen ebike. Ik heb al aardig wat ervaring. Het lijkt me leuk kennis met je te maken. Dus ik hoor graag van je. Hartelijke groet, Nadine
Goedemorgen Nadine,
Leuk je reaktie.
Ben ouder dan jij, en heb veel fietservaring.
Heb dus een Ebike, die zeker nodig is met een hond aan boord. Heb ook 2 serieuze reakties op Facebook gekregen, waar ik een oproep heb geplaatst.
Mijn ervaring is dat ieder z'n eigen tempo heeft met of zonder ebike. Afgelopen voorjaar ook zo gefietst met accu-loze medefietsers. Ieder eigen tempo en aan begin en eindpunt samen.
Was heel gezellig. Wil begin oktober vertrekken.
Waar woon je? Ben de komende tijd heel druk maar kunnen een keertje bellen alvast als je nog geïnteresseerd bent...

Groet
Almalia
Beste Amalia en Nadine,

Dit plan past goed bij mij, ik ben van jullie leeftijd (66) heb veel fietservaring en een hondje!
Geen ebike, wel een klein karretje voor de hond.
Ook zo door Frankrijk gefietst.
Iedereen in eigen tempo en afspreken voor de lunch of bestemming van de dag spreekt me aan.
Ik zou ook graag kennis willen maken.

Groet,
Ans de Groot
Goedemiddag Ans,
dat klinkt leuk!
Kunnen we verder kontakten via Facebook/Messenger?
De berichten hier zijn openbaar...
Hallo, ik ben benieuwd naar jullie plannen… misschien niet om direct mee te gaan maar vooral info… waar verblijf je , richtprijs wat je nodig hebt voor kanperen etc. Fietselijke groet van Suzan
Hoi Suzan, In het najaar is kamperen geen optie in Spanje.
Dat worden dus hotelletjes of Airbnb.
Is prima te doen, groetjes Almalia
Beste Almalia,

ik kon een hele tijd niet meer op Wereldfietser reageren door een technische fout. Nu eindelijk weer wel. Ik ben benieuwd of je n7u in Spanje bent of misschien al in Marokko?

groet,

Nadine
Hoi Nadine, ga in t voorjaar. Sta je op Facebook?
Had je belangstelling?
Groet Almalia
almalia schreef:
vr 15 dec, 2023 10:12
Hoi Nadine, ga in t voorjaar.
Waarom zou ze dat moeten doen?
almalia schreef:
do 22 jun, 2023 10:26
Wil in het najaar/winter de route Andalusië fietsen vanaf Barcelona naar Zuid Spanje (Benjaminse). Route Iberica heb ik vorig jaar gedaan en die was geweldig!!
Liefst zou ik dan in de winter de oversteek willen maken naar Marokko. Daar zoek ik (ook) iemand voor. Wil als vrouw daar niet alleen fietsen...
Rij op een Koga E-bike Worldtraveler. Hondje gaat mee. Is nu ook mee op een tocht van 2000 km door Frankrijk. Gaat prima!
Hoef niet meer te werken en heb geen zin in de winter thuis te hangen....
Dus...
1. Route Andalusië
2. Marokko
Beide of 1 van beiden is mogelijk.
Super gaaf..ik ben tegen die tijd ook in spanje