In hoeverre is Bahn.de betrouwbaar voor het plannen van je treinroute binnen Spanje? Voordeel is namelijk dat je daarmee alleen kan filteren op ' lokale' treinen, dus de treinen waarbij je fiets mee mag zonder te moeten demonteren. Ik weet alleen niet on hoeverre die treintijden kloppen
Offtopic: ik zat toevallig van de week ook te kijken voor een transporthoes bij de decathlon, en vond er slechts 1 op de website en hierbij stond dat hij alleen geschikt was voor fietsen zonder bagagedrager... of bedoel jij een andere?bert sitters schreef: ↑vr 27 okt, 2023 08:12Fietshoezen zijn ook te koop bij Decathlon. Deze buitensportzaak heeft aardig wat vestigingen in Spanje.ErikB81 schreef: ↑do 26 okt, 2023 18:21Er zijn in Spanje ook een hoop bussen waarin de fiets mee kan. Bij Alsa heb je een hoes nodig, die ze zelf ook verkopen (volgens de website, dit zou ik wel controleren). Fietsplekken zijn te reserveren in de de app. Ze hebben plek voor 4 fietsen per bus en het netwerk is in het noorden van Spanje beter dan het treinnetwerk.