Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nieuwe knie - Forum Wereldfietser

nieuwe knie

Hallo Allemaal,

Ondertussen 8 weken verder en zit nu alweer rond de 50 km met mijn rondjes zonder pijn.
Na 10 jaar artrose met uiteindelijk bot op bot was er 27 december een plek voor de operatie van een nieuwe knie.
Net zoals alle andere kleding en fietsen moest de orthopeed een xl knie bestellen die hij uiteindelijk ook echt wel nodig
heeft gehad.
Het is heel prettig dat ik nu af ben van de zeurende pijn tijdens het fietsen.
Ik begin zelfs al een beetje te kijken naar een traditionele fiets zonder ondersteuning maar twijfel nog wel omdat ik natuurlijk ook met een fietskar rijd.
Dan is de e-bike toch echt wel een uitkomst.
Ik heb veel zin om weer de meerdaagse tochten te gaan rijden en de eerste vuurdoop is mijn eigen georganiseerde tocht met Pasen.
Zoals het er nu uitziet wordt dat geen probleem.
Elke week probeer ik weer een 10 km verder te fietsen om weer op mijn dagafstanden van 80/90 km te komen en wellicht worden de dagafstanden wel veel meer want mijn conditie laat het wel toe.

Ik wou graag even dit verhaal delen wat mijn ervaring tot nu toe is met een protheseknie en kan het iedereen aanraden die ook in dezelfde situatie zitten.
Het is geweldig dat je het fietsen weer zonder pijn kunt ervaren dus lang leve de wetenschap.

Gr. Robert
Robert Winkelhuis schreef:
za 24 feb, 2024 08:43
Ik wou graag even dit verhaal delen
Zeker! Echt een mooi verhaal.
Mooi en hoopgevend verhaal! Hopelijk kan je opbouwen en nog van veel mooie fietskilometers genieten.
Dit verhaal zou ook perfect gepast hebben onder het topic "mijn nieuwste aanwinst" 😉
De beste revalidatie is fietsen 💪🏻👍🏻
Aniphys schreef:
za 24 feb, 2024 10:16
Dit verhaal zou ook perfect gepast hebben onder het topic "mijn nieuwste aanwinst" 😉
Titanium! 🤩
Succes met de opbouw verder Robert, fijn dat je weer lekker fietst!

Groetjes,

Carl