Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De Wereldfietserdagen op 13 en 14 april 2024 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

De Wereldfietserdagen op 13 en 14 april 2024

Ik ben dus niet de enige.

Leuk om met meerdere op de camping te staan.

Mario
Vandaag een nieuwsbrief ontvangen van de Wereldfietser met info over de WF-dagen. Ik had al tickets gekocht.
In de mail staat ook dat je kunt reserveren voor de lezingen ("Met onderstaande button koop je jouw ticket of -als je al een ticket in je bezit hebt- stel je je eigen programma samen."), maar dat kan ik nergens terug vinden als ik op de linkjes klik die in de mail staan.

Waar kan ik dat vinden? Of is dat toch nog niet klaar of zo?

Anno
Oh, bij mij werkte het wel. Ik heb mij al opgegeven. Met de knop in de mail kom je op een website met overzicht van de gekochte tickets. Rechtsboven is een knop voor het inschrijven voor de lezingen.
Zeker interesse in kamperen met elkaar, en evt mn bikepack uitrusting laten zien ter inspiratie, als dit gewenst is.
Ik begrijp dat er nu eerst wordt gekeken naar de kampeerbehoefte bij de vrijwilligers voordat overige leden zich kunnen aanmelden. Waar wil je je bikepackinguitrusting laten zien? Op de beurs of op de camping?
YvonneS schreef:
vr 16 feb, 2024 11:57
Oh, bij mij werkte het wel. Ik heb mij al opgegeven. Met de knop in de mail kom je op een website met overzicht van de gekochte tickets. Rechtsboven is een knop voor het inschrijven voor de lezingen.
Ik heb het nu geprobeerd in Chrome, Edge en Safari maar geen linkjes om te reserveren voor de presentaties. Bij mij staat rechtsboven ook niets. Ik zie de bestelde kaarten staan en daarboven kun je op "+bestellen" drukken (voor meer kaarten) of "Download PDF". Verder staat er niets boven.

Kan het ook niet vinden als je bijvoorbeeld de gegevens van één van de presentaties opzoekt. Waar kun jij op klikken dan Yvonne? Of dat iemand van de organisatie dit kan uitleggen. Baal wel een beetje, wil natuurlijk wel me opgeven voor de voor mij leuke presentaties.

Anno
@Fytsreiger.
Al geprobeerd via de website van De Wereldfietser?
https://wereldfietser.nl/activiteiten/o ... dagen-2024

Jan
Ik kon zojuist bij het kopen van een ticket meteen aangeven welke programmaonderdelen ik wilde bijwonen.
Als ik mijn keuzes wil wijzigen kan dat aldus:

Als ik op de knop "Ticket kopen" in de Nieuwsbrief van 15 februari klik, opent een webpagina die er deels zo uitziet:
WFDGNscherm.jpg
Je ziet aan de rechterkant "Programma wijzigen" staan.
Als ik daar op klik zie ik mijn keuzes, en kan ik die, kennelijk, aanpassen.
Ja, via de website ook al geprobeerd. En ik had de tickets al besteld en toen kon je nog niet reserveren voor de presentaties. Ik kom op geen enkele manier in het scherm om op basis van mijn al bestelde tickets te reserveren.

Ik kom op het scherm zoals in de bijlage. Als ik kies voor bestellen, dan moet ik eerst aangeven voor welke dat ik een ticket wil hebben, maar die heb ik al.

Bijlagen

Net nog even doorgeklikt na opnieuw bestellen (wat ik dus niet wil) en dan kun je kiezen welke presentaties je wilt zien. Kennelijk is er geen mogelijkheid om dat aan te geven als je al tickets heb?

Organisatie??
Fytsreizger schreef:
vr 16 feb, 2024 18:40
Ja, via de website ook al geprobeerd.
Maar kwam je daar via die link in de nieuwsbrief?
Dat is volgens mij wel essentieel.
Fytsreizger schreef:
vr 16 feb, 2024 18:46
Net nog even doorgeklikt na opnieuw bestellen (wat ik dus niet wil) en dan kun je kiezen welke presentaties je wilt zien. Kennelijk is er geen mogelijkheid om dat aan te geven als je al tickets heb?

Organisatie??
Ik had een tijdje terug al een ticket gekocht.
Kon probleemloos de reserveringen voor de lezingen doen.
Kreeg vervolgens een download pdf op naam met de reserveringen.

Jan
Ik zie uberhaupt nergens iets waar ik kan inschrijven voor lezingen? Heb gezocht via de link in de nieuwsbrief van 15 januari. Daarna niets meer ontvangen.
Ik heb wel al een kaartje...
Graag even een reactie van de organisatie. Met de linkjes in de mail en jullie adviezen kom ik nergens op een pagina waar ik reserveringen kan maken voor de lezingen.

Klaarblijkelijk hebben er meer last van maar sommige dus ook niet.
Ik kan via de link bovenaan in de nieuwsbrief (Inschrijven Wereldfietsersdagen van start) inschrijven voor de lezingen.
Reserveren van een gegarandeerde plek bij de lezingen is mogelijk via ‘ mijn wereldfietser’ en dan ‘mijn evenementen’. Daar stel je je persoonlijke programma samen en dat kun je vervolgens uitprinten. Voor niet-leden van de Wereldfietser komen we snel met een update. Daar zit technisch iets nog niet helemaal goed. Daar wordt momenteel aan gewerkt.
Fonsvanrooij schreef:
za 17 feb, 2024 11:04
Reserveren van een gegarandeerde plek bij de lezingen is mogelijk via ‘ mijn wereldfietser’ en dan ‘mijn evenementen’. Daar stel je je persoonlijke programma samen en dat kun je vervolgens uitprinten. Voor niet-leden van de Wereldfietser komen we snel met een update. Daar zit technisch iets nog niet helemaal goed. Daar wordt momenteel aan gewerkt.
Ik zie de wereldfietserdagen idd bij 'mijn evenementen' staan.
Maar hoe dan verder? Ik zie ook de lezingen vermeld, maar nergens ook maar iets waar ik een stoeltje kan reserveren.

Blijkbaar is het zeer ingewikkeld ergens verstopt?
Mij ontbreekt echt elke logica...
We zullen begin volgende week een korte instructie met plaatjes maken en publiceren op het forum en op de site. Voorlopig zijn er nog genoeg plaatsen over. Dus je loopt niets mis.
Instructie aanpassen reserveringen lezingen.jpg
Beste Fons,

Bedankt voor de instructie, maar helaas. Op de eerste pagina kom ik nog wel.

Als ik vervolgens op "Bekijk inschrijving" klik kom ik op de pagina zoals ik hierboven al eens vermeld heb. Er staan wel twee tickets, maar daar kan ik niet op klikken. In dat scherm kan ik helemaal nergens op klikken. Er staat bij mij dus ook nergens iets over "programma wijzigen". Hier kan ik dus alleen maar kiezen voor "bestellen" (dat moet dus niet opnieuw) of "Download PDF".

Je zou zeggen dat je per ticket zou moeten kunnen doorklikken om per ticket te selecteren naar welk programma je wil. Heeft het daar misschien mee te maken? Dat er bij mij 2 tickets staan? Zal toch denk ik ergens een programmeerfoutje of zo zijn. En ik zit nu op mijn werklaptop te werken, dus daar ligt het niet aan. En al verschillende browsers geprobeerd.

Anno
Ik stuit op hetzelfe alsAnno.

Zie staan dat ik 1 ticket heb aangeschaft, verder niks.