Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 11 februari 2024 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 11 februari 2024

Zondag 11 februari is het weer tijd voor een rondje Groningen. Vertrek om 10 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation.

Idee is om beschut door de bossen naar het zuiden te fietsen richting Anderen en dan via een andere lus weer terug. Andere ideeen voor een leuk rondje zijn ook welkom.

Kom jij ook?

groet, Margo
Ja, ik kom ook.
🙂
Heb geen voorstel voor een route, ben vanavond pas laat thuis. Naar Anderen en terug lijkt me leuk.
Ik kom ook, een eindje naar het zuiden vind ik prima. Het noorden is wel erg grijs met dit weer.
Tot morgen,
Kees
Zoals zo vaak, ondanks de voorspellingen viel het weer erg mee. Alleen even na de koffiestop in Anloo hadden we kort wat regen. We vertrokken met z'n vijven om 10:00 vanaf het Peerd. Om 16:30, 73 km later kwamen er weer twee (de overige drie haakten eerder af vanwege een kortere route naar huis) aan bij het Peerd. Dat het wat later dan normaal was kwam door een achterband die wat problemen opleverde, twee keer lek, binnen zo'n 100 meter.
Het was weer een uitermate gezellige fietstocht met de nodige waterdoorsteken, ontboezemingen, gedichten, schapen, verklaringen van historische gebeurtenissen, verhalen over vogels. Veel gelachen. En o ja, de route was ook weer mooi.
Route 1.JPG
Route 2.JPG
KnipselSchapen.JPG
Schaapskudde
KnipselWater.JPG
Het was niet overal droog
Hallo,

Avonturen maken deel uit van de charme van fietsen, nietwaar? Lekke banden en wateroversteken voegen een dosis avontuur toe aan elke reis. En zelfs met deze uitdagingen ben je er nog steeds in geslaagd om te genieten van het prachtige landschap en de momenten van gezelligheid. Dat is waar het bij avonturen in de buitenlucht om draait, nietwaar? Je zou kunnen zeggen dat jullie dag was als een Twitter-feed, met zijn ups en downs, maar altijd vol verrassingen!