Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Leuk rondje Nederland-Duitsland- Frankrijk-Belgie-Nederland! - Forum Wereldfietser

Leuk rondje Nederland-Duitsland- Frankrijk-Belgie-Nederland!

Ik weet nog niet precies wanneer, want het is heel waarschijnlijk dat mijn stage uitloopt. Het wordt i.i.g. ergens in juli/augustus. Ik weet ook niet hoe lang: lijkt me gewoon hoe lang we over de route doen. Het liefs voor 1 sept. weer thuis...

Ik denk aan ongeveer 100 km per dag. Veel natuur en weinig cultuur. Kamperen op een zo primitief mogelijke manier (zo weinig mogelijk geld uitgeven is vaak een leuke uitdaging). Dat is wat ik wil. De route staat alles-behalve vast. Die gaan we dan gewoon samen uitstippelen. Er is nog tijd zat.

Wat ik daarvoor zoek is:
iemand die goed kan kaartlezen
handig is met fietsen repareren
en ook veel van de natuur houdt.

Wie ik ben is dan ook handig om te weten...

Ik ben Lydia (v)
over een maandje 21 jaar oud
kom scheldend de berg op, maar na de klim ben ik alles weer vergeten...
We kunnen vast wel een keertje samen fietsen om elkaar beter te leren kennen.

Dus
Interesse???
lydia schreef:Ik weet nog niet precies wanneer, want het is heel waarschijnlijk dat mijn stage uitloopt. Het wordt i.i.g. ergens in juli/augustus. Ik weet ook niet hoe lang: lijkt me gewoon hoe lang we over de route doen. Het liefs voor 1 sept. weer thuis...

Ik denk aan ongeveer 100 km per dag. Veel natuur en weinig cultuur. Kamperen op een zo primitief mogelijke manier (zo weinig mogelijk geld uitgeven is vaak een leuke uitdaging). Dat is wat ik wil. De route staat alles-behalve vast. Die gaan we dan gewoon samen uitstippelen. Er is nog tijd zat.

Wat ik daarvoor zoek is:
iemand die goed kan kaartlezen
handig is met fietsen repareren
en ook veel van de natuur houdt.

Wie ik ben is dan ook handig om te weten...

Ik ben Lydia (v)
over een maandje 21 jaar oud
kom scheldend de berg op, maar na de klim ben ik alles weer vergeten...
We kunnen vast wel een keertje samen fietsen om elkaar beter te leren kennen.

Dus
Interesse???

Lydia,

Misschien is het meegaan met de wintertrektocht van de Wereldfietser op 23, 24 en 25 januari a.s. wel je eerste uitdaging ter voorbereiding van je geplande tocht. Kijk voor verdere informatie bij de activiteiten.

Gerard Poorthuis

ik zat ook al te kijken naar die wintertrektocht. Het is alleen dat ik niet houd van grote groepen...

En voor de ervaring hoef ik het niet echt te doen, want vorig jaar heb ik, samen met mijn vriend, in Ierland gefietst. Alleen toen kon ik dus op hem vertrouwen met de weg en evt. reparaties. Dit jaar volg ik nog wel een reparatiecursus, maar ik denk niet dat ik daarmee alle mogelijke fietsproblemen op kan lossen.

Maar toch zal ik wel even kijken naar de wintertrektocht...

U zij gegroet[/quote]

lydia,
in de maand juli komen we al fietsend weliswaar terug van hongarije via duitsland en daarna naar belgië, misschien lijkt het je wat ons laatste traject mee te fietsen?
datums zijn er nog niet...
we = student milieuzorg en student geschiedenis en filo

trouwens volledig akkoord met je manier van reizen, zo weinig mogelijk centjes mee...

sTijn Berkenbosch

Hoi Lydia.
Wat jammer dat je vriend, je steun en toeverlaat, niet meegaat. Hoe komt dat?

dat mijn vriend niet meegaat komt door het feit dat ik niet weet wanneer ik vakantie heb. Ook gun ik hem een langere fietsvakantie. Hij wil namelijk naar Zweden en Noorwegen fietsen (en als er tijd over ik ook weer terug). Dat kan hij dan beter met een (net zo) gek die 200 km per dag ook niet raar vind... Ik vind 100 km wel genoeg, dus... alles bijelkaar genomen leek ons dit het meest practisch. Misschien volgend jaar weer... Dat zien we dan wel weer. Maar ik acht die kans eigenlijk best groot.

Het is trouwens ook wel leuk om een keer met iemand anders te gaan. Dan heb je weer andere inzichten. En maak je waarschijnlijk ook andere dingen mee (of je bekijkt de dingen iig anders) dan wanneer je met iemand op vakantie bent die inmiddels precies zo denkt als jij.

[quote]in de maand juli komen we al fietsend weliswaar terug van hongarije via duitsland en daarna naar belgië, misschien lijkt het je wat ons laatste traject mee te fietsen?
datums zijn er nog niet...
we = student milieuzorg en student geschiedenis en filo
[/quote]

Ik ben er nog even over aan het nadenken. Ik zie wel een aantal nadelen. Omdat ik denk dat nauwelijks te voorspellen is waar en wanneer ik ergens ben en dat dat met jullie ook zo zou zijn. Ik denk dat ik dan nog beter alleen kan gaan fietsen. Dan zie ik wel gewoon wanneer ik thuiskom... Geen afspraken = vrijheid om te genieten en tijdens de reis evt. nog de weg aan te passen. Een leuk weggetje in is altijd leuk. Daar gaat het uiteindelijk ook om. Bij mij tenminste. En dit zie je niet allemaal op een kaart...

Waarschijnlijk is het antwoord dus nee, maar ik zal nog even nadenken.