Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Carnavalstocht 2024 10-13 feb - Forum Wereldfietser

Carnavalstocht 2024 10-13 feb

Inschrijven kan hier.

De Carnavalstocht 2024, zaterdag 10 februari tot en met dinsdag 13 februari, gaat vanaf station Eindhoven via zuid/oost Brabant, door Limburg en eindigt weer in Eindhoven.

Je kan er ook voor kiezen één of meerdere dagen mee te fietsen. Daarnaast kan je ook al op vrijdag (de 9e) kamperen. Deelnemers dienen dit zelf te regelen met de camping. De volledige route wordt via mail naar je toegezonden, maar je kan je al wel aanmelden voor deze tocht. Carnavalskleding is niet nodig, verkleed gaan als fietser is voldoende. Alle onderstaande tarieven zijn onder voorbehoud.

Zaterdag 10 februari
We fietsen vanaf het centraalstation Eindhoven om eerst westwaarts de stad uit om via een lus uit te komen op camping Petronella Hoeve in Bergeijk. We kunnen 's avonds van afwasruimte gebruik maken. We starten om 11.00.
Kosten camping: EUR 12

Zondag 11 februari
Op zondag fietsen we richting Venlo. We gaan overnachten op camping Heiderust in Baarlo Kosten camping: 13,50. Welke ter plekke CONTANT moet worden betaald!!!

Maandag 12 februari
We fietsen nog een dag door Limburg heen en slaan ons kampement op in De Brembroeken in Vorkum-Mullem. Hier kunnen we ook een maaltijd nuttigen. Een goede bord friet met goed stuk vlees (of vleesvervanger) en groente. Eigen eten en drinken mogen hier helaas niet genuttigd worden.
Kosten camping: EUR 14,00 p/p.
Kosten eten: 18,50

Dinsdag 13 februari
We maken nog een mooie tocht terug naar Eindhoven en nemen uiteindelijk afscheid van elkaar bij station. De dagafstanden zullen rond de 60 a 75 kilometer zijn, zodat we genoeg tijd hebben om van het carnavalsbier, pardon: van de koffie onderweg te genieten.

Alle campings hebben binnenruimtes of overkappingen om 's avonds droog te kunnen zitten.

Meer info? Stuur dan een mailtje naar carnaval@remko-opreis.nl

Je kan ook één, twee of drie dagen meefietsen.

Er kunnen maximaal 25 deelnemers mee met deze fietstocht.

Betaling
De organisator regelt de financiën voor deze tocht zelf en gebeurt op de camping via een tikkie. Vooraf hoeft dus niets betaald te worden.

Deze tocht wordt georganiseerd door Remko van der Heide.

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.

Inschrijven kan hier.
Leuk dat dit weer georganiseerd wordt.

Helaas lukt het inschrijven nog niet - na het drukken op de knop 'inschrijven' zijn er geen tickets om te selecteren.
Inschrijven lukt mij ook niet.
Gr edith
Alaaf, zoals het er nu voorstaat ik kan ws helaas niet mee :-(. Veel plezier!
Probleem met niet kunnen aanmelden is opgelost. :lol: :oops:
Klopt, ik heb me intussen ingeschreven. Zin in!
Het belooft weer een natte carnavalstocht te worden, maar ondanks dat denk ik er een dagje aan vast te plakken en op vrijdag te gaan fietsen. Ik wil dan eindigen op camping De Geelders in St. Oedenrode / Olland. Vanaf daar is het zaterdag nog 20km naar Eindhoven.
Bedankt voor de campingtip, Marc. Ook ik was van plan al vrijdag af te reizen ri Eindhoven. Ik had een camping gevonden in Oirschot maar deze had geen binnenruimte. In St. Oedenrode wel :) Wellicht tot vrijdag. Gr. Claudia
Voor zover ik heb gezien niet, maar er is een (eet)cafe vlakbij.
Correctie, toch wel:

Accommodatie ’t Onderonsje
In geval van slecht weer kunt u altijd terecht in de accommodatie ’t Onderonsje om droog en warm te vertoeven.
Hoeveel deelnemers heeft de Carnavalstocht ondertussen?
Hey fietsgenoten, is er ook een gpx van de route? Groetjes, Claudia.
Bernice schreef:
do 08 feb, 2024 09:02
Hoeveel deelnemers heeft de Carnavalstocht ondertussen?
Zo het nu staat zijn er 16 deelnemers die meegaan.
claudia100 schreef:
do 08 feb, 2024 18:18
Hey fietsgenoten, is er ook een gpx van de route? Groetjes, Claudia.
Ik heb zondag een mail rond gestuurd met de een link waar de routes te downloaden zijn. Hier zijn de route te downloaden.