Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets inpakken Chiang Mai - Forum Wereldfietser

Fiets inpakken Chiang Mai

Hi!
We fietsen momenteel van Zuid naar Noord Thailand.
Op weg naar Chiang Mai vanwaar we terug vliegen.
Zijn op zoek naar een bikeshop in Chiang Mai die onze fietsen in een fietsdoos kan inpakken of fietsdozen kan leveren zodat we onze fietsen kunnen inpakken.
Meestal gebruiken we voor de terugvlucht een fietspjama, maar de luchtvaartmaatschappij vraagt om fietsdoos.

Iemand ervaring met een bikeshop? Liefst in de buurt van het oude centrum.
Er zijn genoeg fietswinkels in Chang Mai, er is ook een Decathlon. Ik verwacht dat, als je een fietsdoos kunt bemachtigen, je de fiets zelf moet inpakken. Stuur, voorwiel en trappers eraf, in een op maat gesneden en met ducktape geplakte doos, met handvaten in het karton, draagt bij aan veilig transport. Misschien is er een dozenmaker, die een doos op maat voor je maakt. Ik had die service in Saigon.
Er zijn in Chiang Mai voldoende mogelijkheden. In het centrum is Chaitawat bike shop - Ratpakinai rd. Verder in het centrum twee zaken op de Huai Keaw rd. Velocity en Arm bikes, zitten vlak bij elkaar. Als deze je niet kunnen helpen weten zij vast een adres waar dat wel kan.
Dank voor de replies! 👍🏼

In Saigon heeft de bikeshop onze fietsen in de doos ingepakt. Ik had vooraf whats app contact met de bikeshop. Was wel handig, vanwege Tet was bijna alles dicht.

Ik ga bij de bovengenoemde langs. Er zal toch wel een shop zijn die dozen heeft. 🤞🏼
Heb berichtje van Velocity. Voor 400B leveren ze een doos en pakken de fiets voor ons in. 👊🏽
Helemaal fijn.
Dank voor de tip, Piet! 🙏🏽😎
PietK schreef:
do 25 jan, 2024 13:31
Er zijn in Chiang Mai voldoende mogelijkheden. In het centrum is Chaitawat bike shop - Ratpakinai rd. Verder in het centrum twee zaken op de Huai Keaw rd. Velocity en Arm bikes, zitten vlak bij elkaar. Als deze je niet kunnen helpen weten zij vast een adres waar dat wel kan.