Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldreis - Forum Wereldfietser

Wereldreis

hi allemaal,

ik heb al redelijk wat van de wereld gezien. Zo heb ik in Zweden gestudeerd en in Maleisie en Singapore gewerkt. Verder ben ik net terug van Azie en Oceanie waar ik 5 maanden rond gereisd heb (tonga, Samoa, fiji, indonesie, thailand, maleisie, brunei, singapore).

Nu ben ik op zoek naar iemand die weer langere tijd wil reizen. Het maakt mij niet zoveel uit waar naar toe. Tijd en geld zijn voor mij geen probleem. Ik heb geen kinderen en heb een jaar geleden mijn bedrijf verkocht met als gevolg dat ik niet meer hoef te werken en nu dus kan doen waar ik zelf zin in heb. Wel wil ik deze reis gaan combineren met fotografie en social media, dus mocht je daar ook handig in zijn dan is dat mooi meegenomen.

Ik hoor het graag.

Gr. Mark
Dit is wel heel erg schieten met hagel.
Ik zou toch iets specifieker: Wat voor iemand zoek je? Wat voor persoon ben je zelf? (dat geld speelt geen rol blabla klinkt niet erg aantrekkelijk voor een potentiële reisgenoot) en wat voor soort reis wil je maken (je wilt op de fiets neem ik aan?)

Het leest nu een beetje als: Ik zoek iemand die met MIJ mee op reis gaat, zo is het vast niet bedoelt.