Dat moet wel van twee kanten komen. Je stuurt zonder overleg die banden terug.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat moet wel van twee kanten komen. Je stuurt zonder overleg die banden terug.
Ik zie iemand die met een breed uitgevoerde bandenlichter een tamelijk losse band demonteert._Peter_ schreef: ↑di 02 jan, 2024 23:58Leon, ik zou eens naar deze video kijken en dan kun je zelf ok de conclusie trekken dat er van veel kracht zetten geen sprake is, hooguit het eerste stukje
https://www.youtube.com/watch?v=8mazpMPfeBk
Ik zou dit zelf liever benoemen als: “voor het grootste deel praktijkervaring en realiteitszin”
Ik heb alle reacties nog eens nagelezen en iedereen onderbouwt zijn mening, geeft tips of vraagt verduidelijking.kees haakman schreef: ↑wo 03 jan, 2024 04:53Wat me wel opvalt is het bijna automatisch opnemen voor de fabrikant,
En het is ook niet duidelijk of je bekend was met het fenomeen van toleranties voor velgen en banden die wel eens elkaar tegen kunnen werkenLeon schreef: ↑wo 03 jan, 2024 09:52Ik heb alle reacties nog eens nagelezen en iedereen onderbouwt zijn mening, geeft tips of vraagt verduidelijking.kees haakman schreef: ↑wo 03 jan, 2024 04:53Wat me wel opvalt is het bijna automatisch opnemen voor de fabrikant,
Het is me nog steeds niet duidelijk wat je bij de koop hebt afgesproken.
Het is me ook niet duidelijk wat je na het terugsturen van de banden verwachtte. Geld?
Het is me zelfs niet duidelijk waar je de kar hebt gekocht. De webshop van Radical, een fietsenmaker, een andere webshop?
Kan het toch niet laten hoor.kees haakman schreef: ↑wo 03 jan, 2024 04:53Wat me wel opvalt is het bijna automatisch opnemen voor de fabrikant, die maakt een van de duurste karren die er zijn, Idworx is ook zo'n merk en dan verwacht je dat je netjes behandeld wordt, bij Idworx is dat inderdaad zo ... de partij aan wie ik het vertrouwen heb gegegeven een goed product ge leveren en goede service te verlenen, ik kreeg gewoon een snier en dat zou gg van idworx om maar een voorbeeld te noemen nooit doen.
Nogmaals: wat een onzin.kees haakman schreef: ↑wo 03 jan, 2024 04:53Wat me wel opvalt is het bijna automatisch opnemen voor de fabrikant, .....