Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fotowedstrijd - Forum Wereldfietser

Fotowedstrijd

Onder het mom, internet is om informatie te delen, plaats ik het volgende bericht door voor de fotograven onder ons:

bron: forum fietsen123

De provincie Gelderland is - zo bleek het afgelopen jaar - voor onze bezoekers de populairste fietsprovincie van Nederland. Reden om dit jaar als nieuw experiment een gedrukte 'Fietsspecial' over Gelderland uit te geven. Het wordt een uitgave in magazineformaat, verzorgd door Novema Uitgevers BV. U vindt er straks een vijftiental mooie fietsroutes van onze site, verdeeld over alle regio's van Gelderland. Het magazine zal zo'n 48 pagina's omvatten en dit voorjaar uitkomen. De oplage is zo'n 15.000 exemplaren.

Uiteraard willen we in het Magazine ook graag mooie fietsfotos publiceren. U kunt hieraan meedoen en er zelfs een prijs mee winnen! Wanneer uw foto geplaatst wordt ontvangt u een cadeaubon van € 25,- . Verder wordt uw naam bij de foto vermeld, evenals het object en de plaats van de foto. Indien uw foto gekozen wordt tot coverfoto (dus voorop de omslag), dan ontvangt u zelfs een waardecheque van € 150,-- met natuurlijk uw naamvermelding. Dus: meedoen!

Lees alles hierover op onze speciale pagina: http://www.fietsen.123.nl/fietsmagazine.htm

De sluitingsdatum voor het inzenden van foto's is 28 februari 2007.
Roald schreef:Onder het mom, internet is om informatie te delen, plaats ik het volgende bericht door voor de fotograven onder ons:


Uiteraard willen we in het Magazine ook graag mooie fietsfotos publiceren. U kunt hieraan meedoen en er zelfs een prijs mee winnen!.
Niet direct je mooiste foto's weggeven, de wereldfietser komt dit jaar volgens mij ook weer met een wedstrijd

Oja, wanneer dan?

waarom kan voor beide tijdschriften niet dezelfde "super" foto gekozen worden?? Als deze echt mooi is... Ik bedoel daarmee het zijn 2 verschillende verenigingen dus dan wordt er waarschijnlijk ook anders gekeken, en daarbij wat ik mooi vind kan een ander lelijk vinden toch..!!!!

Ach, wat moet Fietsmagazine nu met foto's uit verre landen? Helaas, krijgt de WF-er zelden mooie foto's vanuit Nederland, laat staan verhalen.

De nieuwe foto- en verhalenwedstrijd an ons tijdschrift begint op de Fiets- en Wandelbeurs (als alles nog volgens plan doorgaat). Geen cadeaubonnen zoals Fietsmagazine, maar wel fietsbanden, rugzakjes, fietsboeken enzovoort.

Hey,

Ik ben van Belgie en heb ook een aantal super mooie fiets-vakantie foto's aan welke wedstrijden zou ik zo kunnen mee-doen?
Roald schreef:Onder het mom, internet is om informatie te delen, plaats ik het volgende bericht door voor de fotograven onder ons:
ik heb 2 foto's ingezonden en die zijn beide geplaatst, goed voor 50 euro aan cadeaubonnen, bedankt voor de tip! :D