Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoot/fietsmaatje omgeving Alkmaar - Forum Wereldfietser

reisgenoot/fietsmaatje omgeving Alkmaar

Beste wereldfietsers,

mijn naam is Silvijn, 24 jaar en woonachtig in omgeving Alkmaar. In mijn jeugd heb ik vele fietsvakanties met mijn familie door Europa gedaan. Sinds enkele jaren is mijn interesse daarvoor terug gegroeid en heb ik al enkele tochten door Nederland en Denemarken gemaakt. Nu ben ik van plan om dit de aankomende jaren meer te gaan doen en voor tochten naar spannendere locaties uit te trekken, maar lijkt het me leuk om dit in het gezelschap te doen van iemand die ook erg van fietsvakanties houdt.

Daarom hoor ik graag of er iemand in de omgeving is die af en toe eens samen een tocht wilt fietsen om te ondervinden of we samen een avontuurlijke vakantie willen uitstippelen. Ik fiets doorgaans op een koga miyata randonneur, routes van 70-110 km.
Hoi,

Ik ben Floor, 21 jaar en woon in de buurt van Haarlem. Ik ben ook op zoek om met iemand een Fietsvakantie te doen. Ik fiets nu vooral met mijn wielrenfiets en heb nog niet echt ervaring met echt fietsvakanties, maar het is wel iets wat ik al heel lang wil doen. Het lijkt me leuk om een keer een rondje samen te fietsen.

Groetjes,

Floor :)