Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1594 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34323 berichten
Had ik deze al gehad?
IMG_7712.jpeg
Haventje van Heusde-vesting. Kan me niet voorstellen dat die nog niet eerder is langsgekomen eigenlijk…
Voor de bonus:
2CA8E9AB-A375-4274-B576-D8E02574EEF9.jpeg
E650CC4E-A71A-4CF0-A0B5-9E9226502085.jpeg
Martin E. van Doornik schreef:
ma 11 dec, 2023 10:09
Geeft niet, hoor. Op het Google-kaartje van Elburg kunnen niet alle straten "blauw" oplichten. Misschien te krap voor de camerawagen van Google of inrijverbod?
Zelfs mijn eigen woonstraat heeft ook geen Streetview. Maar het is wel mooi opgelost, toch?
Inderdaad, goed opgelost. Klopt, Google mocht daar niet rijden, het is een voetgangersgebied.

Zou dat zwarte streepje rechts op de hoek het hoogwater van januari 1916 aangeven?
Geen idee, ik heb er niks van kunnen vinden.
Of deze voor het overzicht:
IMG_1988_new.jpg
Haven Heusden
Polling schreef:
ma 11 dec, 2023 12:23
Kan me niet voorstellen dat die nog niet eerder is langsgekomen eigenlijk…
inderdaad, de kans op déjà vu's wordt sowieso steeds groter dit spelletje :D

Polling mag de volgende plaat plaatsen.
Daar komt ie:
E4DC97BA-BC6D-4750-9738-11D21FD6D35F.jpeg
Lomanstraat Amsterdam misschien? 🤔
Lijkt me wel ja, je was me net voor.
Wilden die bomen zoveel mogelijk uit de schaduw van de huizen naar het licht toe groeien, dat die zowat "degens aan het kruisen" zijn?
Tja, ik vraag me af als ze vol met blad zitten en er komt een harde storm of ze dan niet makkelijker omwaaien. Waarschijnlijk niet, omdat ze al diverse stormen hebben overleefd en als dat zo was geweest, dan zouden ze wel gerooid zijn.
LHTJoost schreef:
ma 11 dec, 2023 13:07
Lomanstraat Amsterdam misschien? 🤔
Klopt Joost! Eerste keer dat we daar langs fietsten, ws toen we met de trein van noord naar zuid Nederland gingen en er een treinstoring was, waardoor we de stad moesten doorkruisen, de foto maakte ik later, nu loop ik voor het werk vrijwel wekelijks vn Zuid naar Surinameplein, en dit is echt een bijzonder plaatje, vind ik.
Zeker bijzonder, gevonden door te zoeken op ‘scheve bomen Amsterdam’. Ik dacht al te weten dat het in Amsterdam was.

Nieuwe plaat volgt.
Deze dan maar. Ik ben benieuwd. Eitje, of toch niet?
raadplaatje.jpg
Helemaal goed. Meteen herkend of een speurtochtje?
Leuk idee om een keertje de pont te nemen naar Tiengemeten.
Tiengemeten.jpg
Direkt herkend. Met de Haringvlietbrug op de achtergrond. Ben er nooit op de fiets geweest, maar wel wandelend.
Poppink schreef:
di 12 dec, 2023 14:39
Leuk idee om een keertje de pont te nemen naar Tiengemeten.
Tiengemeten.jpg
Is allemaal wat commerciëler geworden als ik het goed begrijp. Maar het blijft een bijzondere plek.
Jan Kerkstra schreef:
di 12 dec, 2023 15:04
Direkt herkend. Met de Haringvlietbrug op de achtergrond. Ben er nooit op de fiets geweest, maar wel wandelend.
Jan, welkom op het Forum.
Een mooie binnenkomer, meteen raak.

Jan