Hallo Hesta, ik begrijp je keuze. Ik heb vaak bij boerderijen gevraagd of ik op het land mocht kamperen. Dat mocht altijd. Ik kreeg vaak eten aangeboden, het leverde de mooiste momenten op uit mijn reis in 2017 (destijds was ik 28). Je kan ook prima van accomodatie (hotel naar hotel) fietsen afhankelijk van je reisbudget.hesta schreef: ↑di 28 nov, 2023 12:32Heb ik overwogen, maar dit levert voor nu nog te veel onzekerheden op. Zeker wat betreft overnachtingen. Wildkamperen heb ik pas 1 keer gedaan in Ierland. Slapen bij locals durf ik simpel weg niet. (helaas). Het idee alleen al bezorgd me echt nachtmerries. Een hostel hanteer ik nog net.Alpineflower schreef: ↑di 28 nov, 2023 11:11Is de balkan niet een optie voor je? Met trein en fiets naar Italie, boot over naar Albanie en touren maar!
Prima weer, wildkamperen / bij locals slapen, af en toe een ho(s)tel (20€ pppn max).
Gastvrije mensen, veel te zien en doen.. ik vond het er fantastisch.
Het staat zeker op mijn verlanglijstje (boven spanje en portugal) Maar heb wat meer voorbereidings tijd nodig.
Ik hoop dat je voor volgend jaar een andere passende bestemming vindt, maar aarzel niet om ook gewoon "eens iets te proberen".