Hoi allemaal,
Al een hele tijd zit ik hier op het forum rond te neuzen om inspiratie en informatie op te doen. Wat een mooie verhalen en wijsheid zwerft hier rond! Ik heb al een aantal jaar het idee om ook is een mooie tocht met de fiets te maken, maar door tijdgebrek is dat er helaas nog niet van gekomen. Nu had ik laatst eindelijk een weekendje helemaal niks en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en mijn spullen aan de fiets geknoopt. Ik had nog oude fiets tassen (zowel voor als achter, maar de voorste bleken groot genoeg) liggen die ik ooit via marktplaats voor een scoutingkamp had gekocht en het achterrek komt van mijn sportieve stadsfiets. Sowieso doen we wel veel wandelvakanties/weekendjes, dus gelukkig was het meeste aan spullen wel klein en lichtgewicht.
Ik ben gestart in Lage Vuursche en via een gravel route naar een super camping in Leersum gereden. Vanaf daar heeft mijn vader me vergezeld en zijn we samen via Amersfoort en Hilversum weer in zo'n 90km terug gereden naar Lage Vuursche.
Al hoewel ik merkte dat de fiets behoorlijk is ingesteld om op snelheid over singletracks te rijden heb ik een super weekend gehad! Dat smaakt naar meer! Hieronder dan dus de foto van mijn trouwe fiets. Mochten jullie nog tips hebben hoe ik de fiets en/of tassen nog beter kan voorbereiden op een volgende tocht houd ik me aanbevolen