Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Noordzeeroute EuroVelo 12 NSCR - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Noordzeeroute EuroVelo 12 NSCR

Houd er wel rekening mee dat er niet zomaar een passende fietsdoos (of tas) beschikbaar is op de Shetlands. Mocht je last minute toch nog een vliegtuig willen pakken...
Dank je…als ik niet mee kan varen, fiets ik wel weer terug. Ik ga niet vliegen.
LHTJoost schreef:
do 26 okt, 2023 19:03
Ik ga niet vliegen.
Duidelijke statement, die vast niet is ingegeven door vliegangst.
Maar realiseer je dat in dit geval bij vliegen hier geen 'schaamte' is, of zou moeten zijn.
Een vliegverbinding is namelijk voor dit soort plekken een levenslijn, de enige levenslijn, met de rest van de wereld. Vaak zijn dit soort lijntjes al heel lastig om te exploiteren, en elke klant is dan welkom. Je doet de lokale bevolking vast een groot plezier om wél te vliegen.

Of stapt men tegenwoordig ook niet meer in een SAR- of trauma-helicopter.😇
Flix schreef:
vr 27 okt, 2023 21:22
LHTJoost schreef:
do 26 okt, 2023 19:03
Ik ga niet vliegen.
Duidelijke statement, die vast niet is ingegeven door vliegangst.
Maar realiseer je dat in dit geval bij vliegen hier geen 'schaamte' is, of zou moeten zijn.
Een vliegverbinding is namelijk voor dit soort plekken een levenslijn, de enige levenslijn, met de rest van de wereld. Vaak zijn dit soort lijntjes al heel lastig om te exploiteren, en elke klant is dan welkom. Je doet de lokale bevolking vast een groot plezier om wél te vliegen.
Interessante gedachte wat betreft het vliegen en het feit dat bewoners van dr Shetlands (die bedoel je denk ik) er blij mee zouden zijn. Geen reden om toch te vliegen maar je hebt zeker een punt.