Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Schwalbe komt met nieuwe banden - Forum Wereldfietser

Schwalbe komt met nieuwe banden

Ik kreeg net bericht, dat schwalbe met 2 nieuwe banden komt:

HOOFDDORP – Schwalbe kondigt met genoegen de toevoeging aan van twee nieuwe banden aan hun assortiment: de Schwalbe One 365 en de Schwalbe G-One Overland 365. Deze banden zijn ontworpen om fietsers het hele jaar door optimale prestaties en veiligheid te bieden.

De Schwalbe One 365 vervangt de Durano DD en belooft verbeterde rijeigenschappen en lekbescherming in alle seizoenen. De band maakt gebruik van het Addix 4-Season compound, dat zelfs bij lage temperaturen veel grip biedt zonder de rolweerstand negatief te beïnvloeden. Hierdoor heeft de band het hele jaar door dynamische rijeigenschappen.

Ook is de One 365 opgebouwd met de French Former Bead-to-Bead karkasconstructie, bestaande uit drie doorlopende karkaslagen onder het loopvlak, en heeft ook een versterkte RaceGuard anti-leklaag voor uitstekende lekbescherming. Bovendien zorgt de zijwand voor bescherming tegen insnijdingen. Opvallend is de zwarte reflecterende strip, die zorgt voor goede zichtbaarheid tijdens ritten in de schemering en het donkere seizoen. De Schwalbe One 365 is nu verkrijgbaar in de maten 25-622, 28-622 en 32-622

De Schwalbe G-One Overland 365 is ideaal voor gravelrijders en forenzen die het hele jaar door fietsen. Deze band maakt ook gebruik van het Addix 4-Season compound en biedt uitstekende grip en lekbescherming, terwijl de rolweerstand laag blijft. De G-One Overland 365 heeft een zwarte reflecterende strip voor extra veiligheid. Deze band is verkrijgbaar in maten 40-622, 45-622 en 50-622.

WWW.SCHWALBE.COM
supermario schreef:
wo 18 okt, 2023 12:44
Ik kreeg net bericht, dat schwalbe met 2 nieuwe banden komt:
Klopt het dat Schwalbe gestopt is met 26-inch?
supermario schreef:
wo 18 okt, 2023 12:44
Hierdoor heeft de band het hele jaar door dynamische rijeigenschappen.
Wat zijn dynamische rijeigenschappen?
En nu ik toch bezig ben: wat zou een statische rijeigenschap zijn?
bert sitters schreef:
wo 18 okt, 2023 13:58
Klopt het dat Schwalbe gestopt is met 26-inch?
Nee:
https://www.schwalbe.com/Big-Apple-11100681.02
Waar heb je dat gehoord?
Als dat zo is ga ik op Big-Apple-jacht.