Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1550 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34413 berichten
Volgende
Ik wou met een gehuurde fiets vanuit de jeugdherberg de oude stad Stockholm verkennen, maar gaat 'm niet worden. Het zijn bovendien damesfietsen en er is ook gladheid door rijp. Wel schijnt de zon. Verder heb ik griep te pakken gekregen en opnieuw pijn in m'n linkerknie door het heel lang haastig lopen op drie luchthavens. Gatver, jammer... :x Gelukkig is m'n gehuurde auto een automaat. Mijn Zweedse droomhuis lonkt, kachel aan! 8)
20231010_084446.jpg
voor het Raad filmpje! : Odda, Noorwegen zo te zien.
De stoel van de trol stond nog niet op streetview, maar het antwoord is goed, beurt naar renel.
Volgende ronde:
torenmet.jpg
Julianatoren Valkenburg?
Martin E. van Doornik schreef:
di 10 okt, 2023 22:12
Julianatoren Valkenburg?
Psssst Martin, Wilhelmina. 😏
Hmm, lijkt er toch helemaal niet op.
Is het wel in Nederland?
Poppink schreef:
di 10 okt, 2023 22:21
Martin E. van Doornik schreef:
di 10 okt, 2023 22:12
Julianatoren Valkenburg?
Psssst Martin, Wilhelmina. 😏
Gelijk heb je, bovendien staat er in Valkenburg een kruis bovenop. Nog gezien in 2017 per fiets. Voutje van me....
Denk eerder aan Duitsland.
De toren staat idd in Duitsland.
Dat reken ik goed HAK aka Herman, jouw beurt.
Hier dan de volgende;
20231003_235129.jpg
Makkelijk z.... de kloosterkerk van Assen, deel uitmakend van het Drents Museum. Nog onlangs geweest voor een Pompeii-tentoonstelling. Kan geen url van streetview op smartphone kopiëren.
Mooie tonderzwammen trouwens.
Kan nog wel een beeld ervan downloaden uit Google, dit hier:
62_big.jpg
Correct Martin, beurt is weer aan jou...
Heb effe geduld. Heb kokend water over m'n rechterhand en buik gekregen. Naar de apotheek geweest voor 'n flesje sulfaat (arts is 70 km ver). Ik heb de computer nog niet geïnstalleerd, staat nog opgeborgen in de kast. Wel de externe harddisk meegenomen. Kom zo hier op terug.
Hier zonnig bij 15 graden.
Tussen haakjes: heb gisteren in Örebro een nieuwe fietshelm gekocht, want de oude (2015) begon barstjes te vertonen. Ook van zelfde winkel.
Martin, ook al kijk ik zelden TV maar als omroep max een documentaire serie maakte van je persoon zou ik mijn best doen om die te kunnen zien. Fascinerend. Je bent een mooi mens.
Dank je, wij kijken ook vaak naar Max, maar ook de NOS journaal, BBC First, Flikken Gent op VRT, enz.
Nu een probleempje. Ik heb m'n computerkast uit de kast tevoorschijn gehaald. Voelde wat klam aan. Houtkachel aan, hem laten uitdampen. En nou ontbreekt er een stroomsnoer voor de monitor, je weet wel zo een met twee afgeschuinde hoeken. Zeker afgelopen keer per ongeluk naar huis meegenomen.
Morgen moet ik wat regelen op het raadhuis van Hagfors en zal daar een nieuwe kopen. Ok? :oops:
Het topic krijgt wel een erg FB-karakter.🙃

De ongeschreven regel schrijven voor dat een nieuw Raad plaatje! binnen 24 uur na het raden van het vorige Raad plaatje!, waardoor de beurt is overgegaan naar de rader, door de aangewezen rader moet zijn geplaatst.
@Martin, als jou dat als de rader die de beurt heeft gekregen, niet lukt kun je dan iemand anders aanwijzen die de beurt overneemt?
Helaas, ik geef de beurt aan een ander. Blijkt dat de computermuis hier ontbreekt, ga een nieuwe halen, 22 km ver van hier. Kan me wel voor m'n kop schieten.