Hallo,
Weldra, op 19/8, vertrek ik voor een 5-weekse in Frankrijk.
Via Liedekerke, Dender, naar Schelde, 1e rustdag in Bruay sur l'Escaut.
Om vervlgens elke dag, behalve de 7e, ong 100 km te fietsen.
Via kanalen, Marne, Saone, Rhone, canal du Midi, tot Bordeaux, dan gelinkt aan WO2-plaatsen, via Limoges naar Loire, Orleans naar Fontainebleau; Parijs, naar Reims en terug via Bruay sur l'Escaut en Dender tot thuis.
Ong. 3600 km.
Ik heb al enkele van 1200 en 1600 km achter de boeg, maar dit zal het sumuum zijn.
Waarom?
Net een nieuwbouw achter de rug, er is nog wel werk aan, maar even resetten/
Ik dank mijn vrouw dat ik dieze reis mag doen, toch wel een hele tijd, maar ik ben 58 en dan nog pre gepensioneerd brandweerman, dus het kan nu, niet binnen 10 jaar.
Hierna wil ik nog wekelijkse toeren doen, Met de aito meerijden naar bv. Amsterdam met iemand en terug met de fiets.
Of Keulen, Parijs, Gijon, eender wat.
Ik wil het gewoon maar laten weten, bedankt Wereldfietser, dat ik vele verhalen heb kunnen lezen, tips gebruiken, enz...
Wie weet kom ik een wereldfietser tegen.
Hou me in 't oog, Surly ECR, met BOB-yak en Frans vlagske.
Weldra, op 19/8, vertrek ik voor een 5-weekse in Frankrijk.
Via Liedekerke, Dender, naar Schelde, 1e rustdag in Bruay sur l'Escaut.
Om vervlgens elke dag, behalve de 7e, ong 100 km te fietsen.
Via kanalen, Marne, Saone, Rhone, canal du Midi, tot Bordeaux, dan gelinkt aan WO2-plaatsen, via Limoges naar Loire, Orleans naar Fontainebleau; Parijs, naar Reims en terug via Bruay sur l'Escaut en Dender tot thuis.
Ong. 3600 km.
Ik heb al enkele van 1200 en 1600 km achter de boeg, maar dit zal het sumuum zijn.
Waarom?
Net een nieuwbouw achter de rug, er is nog wel werk aan, maar even resetten/
Ik dank mijn vrouw dat ik dieze reis mag doen, toch wel een hele tijd, maar ik ben 58 en dan nog pre gepensioneerd brandweerman, dus het kan nu, niet binnen 10 jaar.
Hierna wil ik nog wekelijkse toeren doen, Met de aito meerijden naar bv. Amsterdam met iemand en terug met de fiets.
Of Keulen, Parijs, Gijon, eender wat.
Ik wil het gewoon maar laten weten, bedankt Wereldfietser, dat ik vele verhalen heb kunnen lezen, tips gebruiken, enz...
Wie weet kom ik een wereldfietser tegen.
Hou me in 't oog, Surly ECR, met BOB-yak en Frans vlagske.